کد خبر : 1991673 | 13 دی 1402 ساعت 09:18 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

پیولی: می‌دانم همه از دیدن میلان شوکه شدید!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از اینکه بازیکنان جوانش توانستند برابر کالیاری به پیروزی برسند بسیار خوشحال است.

پیولی: می‌دانم همه از دیدن میلان شوکه شدید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام حذفی ایتالیا روبروی کالیاری قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

بازیکنان این تیم به طور کلی در این بازی تغییر کرده بودند و تیمی پر از پدیده‌های جوان و جذاب راهی میدان شده بود که توانستند مهارت‌شان را به رخ هواداران و حریفان بکشند. آنها حالا منتظر مشخص شدن حریف‌شان در مرحله یک چهارم نهایی از بین آتالانتا و ساسولو هستند. 

پیولی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من نمی‌گویم این پیروزی فراتر از حد انتظارم بود، چون وقتی شما تیمی را به خوبی آماده کنید، انتظار بهترین نتیجه را دارید. مشخصا چند نفر از بازیکنان کمی در ابتدا عصبی بودند اما شرایط به مرور آسان‌تر شد. 

1973100

گاهی تمرین دادن بازیکنان جوان از بازیکنان مسن‌تر راحت‌تر است و گاهی هم برعکس است، اما عملکرد و شخصیت آنها نشان داد که آکادمی میلان عملکرد بسیار خوبی داشته است. شما تنها کسی نبودید که متعجب و شوکه شدید! من این انتخاب‌ها را کردم چون با شرایط الان میلان سازگاری بسیاری داشت. ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و باید همه شرایط را در نظر می‌گرفتیم.»

او با اشاره به گلزنی و درخشش لوکا یوویچ گفت: «من همچنان باور دارم که یوویچ کیفیت بسیار بالایی دارد و او باید خودش هم به خودش باور داشته باشد و آتش درونش را حفظ کند، چون ویژگی لازم برای تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ را دارد. او شرایط سختی داشت، اما حالا در شرایط ذهنی و جسمی خوبی قرار دارد.»

دیدگاه‌ها