کد خبر : 1991689 | 13 دی 1402 ساعت 10:25 | 53.9K بازدید | 10 دیدگاه

اولین خروجی ملوان مشخص شد

مدافع ملوان انزلی به طور رسمی از جمع شاگردان تارتار جدا شد و قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.

اولین خروجی ملوان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی نائیج‌پور که پس از دو سال حضور در نفت مسجدسلیمان برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان انزلی شد، حالا با اتمام دوران خدمتش از جمع قوهای سپید رفت تا راهی تیم دیگری شود.

این بازیکن که سال گذشته یکی از مهره‌های اصلی ملوان انزلی بود، در این فصل فرصت زیادی به دست نیاورد و پشت سر مدافعانی مثل حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان و... قرار گرفت تا در نهایت مسیرش از این باشگاه جدا شود و حالا باید در تیم دیگری به کارش ادامه بدهد.

نائیج‌پور که بحث جدایی‌اش از ملوان انزلی طی روزهای گذشته مطرح بود، قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد تا حالا قوی سپید شرایط خوبی برای اضافه کردن ستاره‌های سرباز ازجمله میلاد سرلک داشته باشند.

این مدافع در بخشی از پیام خداحافظی خود آورده است: «روزی که برای گذراندنِ خدمت سربازی در نیروی دریایی ارتش به تیم ملوان معرفی شدم، با قلبی پر از عشق برای حضور و تلاش برای اثرگذاری در این تیم پرطرفدار عازم شهر زیبای انزلی شدم. ‎امروز که نوبت خداحافظی از این تیم بزرگ و شهر خاطره‌انگیز انزلى فرا رسیده، برای ادامه‌ زندگی ورزشی خود آماده می‌شوم، اما همواره به یاد روزها‌ی خوب در کنار قوهای سپید خواهم بود و برای این تیم بااصالت و ريشه‌دار، آرزوی موفقیت و رسیدن به بهترین جایگاه در سال ورزشی جاری و آینده را دارم.»

دیدگاه‌ها