کد خبر : 1991705 | 13 دی 1402 ساعت 11:51 | 16.2K بازدید | 13 دیدگاه

تن‌هاخ احضار شد: جلسه خصوصی با رییس جدید

سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه منچستریونایتد، قصد دارد هفته آینده جلسه‌ای خصوصی و مهم را با اریک تن‌هاخ برگزار کند.

تن‌هاخ احضار شد: جلسه خصوصی با رییس جدید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد شب کریسمس اعلام کرد که برای فروش 25 درصد از سهام به راتکلیف به توافق رسیده و از این پس تمامی اقدامات و تصمیمات فوتبالی تحت نظر او انجام خواهد شد.

هرچند این قرارداد باید از سوی لیگ برتر مورد راستی‌آزمایی قرار بگیرد و بین شش تا هشت هفته دیگر نهایی خواهد شد اما این میلیاردر انگلیسی کارش در این باشگاه را از همین حالا آغاز کرده و به صورت دقیق در حال بررسی شرایط است. 

مدیران شرکت INEOS که متعلق به او و طرف قرارداد یونایتد است در چند بازی گذشته در ورزشگاه حاضر بودند و عملکرد شیاطین سرخ را از نزدیک زیر نظر قرار دادند و راتکلیف هم روز گذشته راهی مجموعه تمرینی این تیم شد تا شرایط را بررسی کند. 

1971467

بازیکنان روز گذشته تعطیل بودند و تمرینی در حال برگزاری نبود، اما مشخص نیست که آیا تن‌هاخ در دفترش حضور داشت یا خیر. اما منابع نزدیک به یونایتد خبر دادند که راتکلیف از این مربی هلندی خواسته است که هفته آینده در جلسه‌ای خصوصی با او شرکت کند. 

هنوز مشخص نیست که دلیل برگزاری این جلسه چه خواهد بود، اما احتمال می‌رود که راتکلیف نظرات سرمربی یونایتد درباره نقل و انتقالات را جویا شود و البته هشداری هم بابت نتایج ضعیف این تیم به او بدهد.

دیدگاه‌ها