کد خبر : 1991706 | 13 دی 1402 ساعت 12:01 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

فرارهای لطفی با پنالتی و ساخت گل (عکس)

هافبک تکنیکی آلومینیوم روی حملات تیمش مقابل ملوان نقش مهمی داشت.

فرارهای لطفی با پنالتی و ساخت گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی در پنج هفته پایانی دور رفت لیگ برتر نمایش درخشانی داشتند و در این مدت بازیکنان این تیم عملکرد بهتری نسبت به همیشه داشتند و محمدمهدی لطفی هم در جمع ایرالکویی‌ها توانست روی گل‌ها و موقعیت‌های پرشمارشان تاثیرگذار ظاهر شود.

محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار مقابل ذوب‌آهن پاس گل داد، در مسابقه با صنعت نفت روی هر دو گل تیمش موثر بود و هفته چهاردهم هم برابر سپاهان بهترین عملکرد را ارائه داد که توانست نیم‌فصل را هم با یک نمایش تاثیرگذار دیگر به پایان برساند.

لطفی در دیدار اخیر آلومینیوم اراک مقابل ملوان انزلی بارها با فرارهای سریع از سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد که اگر واکنش تماشایی افشار صداقت نبود، می‌توانست گلزنی هم کند و حتی پاس گل بدهد، ولی تاثیرگذاری‌اش را روی گرفتن پنالتی در این دیدار نشان داد.

این بازیکن که در پیکان تجربه بازی در لیگ برتر را زیر نظر مجتبی حسینی به دست آورد و همراه با او به آلومینیوم اراک رفته، جزء بهترین‌های تیمش در نیم‌فصل بوده که مقابل ملوان انزلی با یک استارت سریع و پاس به میلاد فخرالدینی، کاری کرد تا تیمش صاحب پنالتی شود و روند خوب بازی‌های گذشته را تکرار کند.

1974397

دیدگاه‌ها