کد خبر : 1991719 | 13 دی 1402 ساعت 12:29 | 34.4K بازدید | 24 دیدگاه

بارسا به دنبال غارت خیرونا: این بار ستاره برزیلی!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، همچنان به صورت جدی در پی جذب ساوینیو از خیرونا است.

بارسا به دنبال غارت خیرونا: این بار ستاره برزیلی!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب و غیرمنتظره خیرونا در این فصل از رقابت‌های لالیگا که باعث شده است آنها در جمع مدعیان قهرمانی باشند توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به بازیکنان این تیم جلب کرده است. 

خیرونا در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی و در تعقیب رئال مادرید صدرنشین قرار دارد و برای چندین هفته در این فصل توانسته در رتبه اول قرار بگیرد و درخشش بازیکنان نه چندان سرشناس این تیم برای بسیاری از فوتبال‌دوستان جذاب و جالب بوده است.

پیش از این گفته شده بود که بارسلونا به صورت جدی به دنبال جذب الیکس گارسیا از این باشگاه است و قصد دارد بند فسخ او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی پرداخت کند و او را به خدمت بگیرد.

1974411

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که ساوینیو دیگر بازیکنی است که بارسا شرایط او را زیر نظر دارد و امیدوار است که بتواند این بازیکن را هم خیلی زود به خدمت بگیرد. 

این وینگر برزیلی عملکرد درخشانی در ترکیب خیرونا ارائه کرده و گروه ورزشی سیتی امیدوار است که بتواند او را در همین ژانویه به صورت دائمی به خدمت بگیرد، اما این بازیکن نمی‌خواهد هیچ تصمیمی برای آینده تا ماه جولای در تابستان سال آینده بگیرد.

دیدگاه‌ها