کد خبر : 1991738 | 13 دی 1402 ساعت 13:31 | 41.6K بازدید | 17 دیدگاه

خرج جدید تن‌هاخ روی دست یونایتد: ستاره سری آ!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه خواسته برای جذب ادرسون از آتالانتا اقدام کنند.

خرج جدید تن‌هاخ روی دست یونایتد: ستاره سری آ!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در چند هفته اخیر باعث شده که انتقادها از بازیکنان این تیم روز به روز افزایش پیدا کند و مدیران این باشگاه به دنبال خرید بازیکنان جدید برای تقویت تیم‌شان باشند. 

مصدومیت متعدد بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم در چند هفته اخیر شرایط را برای تن‌هاخ بیش از پیش دشوار کرد و حالا او بار دیگر از مدیران یونایتد خواسته بازیکنانی که مدنظر دارد را برایش خریداری کنند. 

سایت گل خبر داده که این مربی هلندی علاقه خاصی به ادرسون دارد که این روزها عملکرد درخشانی را در ترکیب آتالانتا به نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر این بازیکن را به اولدترافورد ملحق کند و این موضوع را به اطلاع مدیران هم رسانده است. 

1974439

هرچند آنها هنوز مذاکراتی را برای جذب این ستاره برزیلی آغاز نکرده‌اند، اما در حال بررسی شرایط و عملکرد او هستند تا شرایط بدی که در نقل و انتقالات قبلی به وجود آمد و انتقادهای بسیاری را از این باشگاه به همراه داشت تکرار نکنند. 

مصدومیت کاسمیرو و میسون مونت در این فصل شرایط را در خط میانی برای شیاطین سرخ دشوار کرد و تن‌هاخ امیدوار است که ادرسون با حضور در ترکیب یونایتد بتواند اوضاع را به سود آنها بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها