کد خبر : 1991740 | 13 دی 1402 ساعت 13:56 | 53.7K بازدید | 31 دیدگاه

چالش بزرگ روکه در بارسا

فشار کمرشکن: در بارسا باید مثل رونالدو باشی!

ویتور روکه در بارسلونا باید خاطرات خوب برزیلی‌های بزرگ تاریخ بارسا را تکرار کند و از این حیث واقعا فشاری خردکننده روی او وجود دارد.

فشار کمرشکن: در بارسا باید مثل رونالدو باشی!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه ممکن است فردا اولین بازی رسمی خود برای بارسا را مقابل لاس پالماس انجام دهد و طبعا فشار زیادی روی او خواهد بود. پس از مدت‌ها بارسا یک برزیلی آینده‌دار را جذب کرده و پس از یک نیم فصل نه چندان خوب، روکه حالا امید بارسا در خط حمله است.

1974442

او جا پای برزیلی‌های بسیار بزرگی در بارسا گذاشته است. در تاریخ بارسلونا اسطوره‌های برزیلی زیادی داشته‌ایم که تاریخ‌سازی کرده‌اند.

از روماریو شروع می‌کنیم که در اولین بازی خود با پیراهن بارسا توانست برابر سوسیداد هت‌تریک کند. او تنها پس از 15 دقیقه از شروع بازی اولین گلش را زد.

1974443

ریوالدو نیز در اولین بازی رسمی خود برای بارسا برابر سوسیداد توانست دبل کند. پس از 26 دقیقه از بازی ریوالدو توانسته بود دو گل بزند تا شروعی رویایی داشته باشد.

1974441

رونالدینیو و رونالدو نازاریو ولی برای ثبت اولین گل خود با پیراهن بارسا کمی بیشتر منتظر ماندند. رونالدینیو در دومین بازی گلزنی کرد و رونالدو نیز در سومین بازی پایش به گلزنی باز شد. او در فصل 97-1996 توانست برای بارسا 34 گل در لالیگا بزند و آقای گل شود. رونالدو آخرین آقای گل برزیلی تاریخ بارسلوناست. 

روکه به معنای واقعی کلمه با چالش بزرگی در بارسلونا روبه‌رو است. او موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها