کد خبر : 1991743 | 13 دی 1402 ساعت 14:02 | 40.8K بازدید | 22 دیدگاه

پایان همکاری عباس قاسم و فهد طالب؛

دو عراقی دیگر هم از فوتبال ایران می‌روند

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبر از جدایی عباس قاسم و فهد طالب داده است.

دو عراقی دیگر هم از فوتبال ایران می‌روند

به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل برای صنعت نفت آبادان با خرید 3 بازیکن عراقی آغاز شد که در آن برهه به اتفاقی معمول در فوتبال ایران تبدیل شده بود و به جز آبادانی‌ها چندین تیم دیگر نیز دست به خریدهای مشابهی زدند.

با این حال تعداد خریدهای عراقی صنعت نفت بیشتر بود و آنها اقدام به خرید سه بازیکن عراقی کردند که در سه خط به آنها کمک کند.

عبدالله ویسی در خط دروازه فهد طالب 29 ساله را جذب کرد. در خط دفاعی عباس قاسم 32 ساله را از الزورای عراق گرفت و درنهایت علی یوسف با 27 سال سن از الشرطه برای تقویت خط هجومی طلایی‌پوشان آبادانی به ایران آمد.

در این بین اگرچه فهد طالب 9 مسابقه و عباس قاسم 5 بازی برای نفت آبادان انجام دادند، اما تنها خرید موفق عراقی ویسی علی یوسف هاشم بود که 14 حضور فیکس و یک حضور تعویضی در نیم فصل اول داشت و توانست 3 گل مهم هم برای طلایی پوشان به ثمر برساند.

حالا در پنجره زمستانی قرار است دو عراقی لیست نفت آبادان که فهد طالب و عباس قاسم هستند جدا شوند و شاهین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره این تغییر و تحولات اینطور توضیح داده است: «تا این لحظه با عباس قاسم در خصوص جدا شدن توافق صورت گرفته است و فهد طالب نیز درخواست جدایی را اعلام کرده است که بعد از مذاکرات نهایی مالی، جدایی این 2 بازیکن محقق خواهد شد.»

با این وصف پس از جدایی چند بازیکن عراقی تیم‌های مختلف، این دو عراقی نفت نیز در نیم فصل دوم دیگر در فوتبال ایران حضور نخواهند داشت و تنها علی یوسف در دسترس سرمربی جدید خواهد بود.

دیدگاه‌ها