کد خبر : 1991764 | 13 دی 1402 ساعت 15:53 | 847 بازدید | 0 دیدگاه

موفقيت پرتوآذر در هانگژو بايد تكرار شود

گردهمايى مسئولان بانوى دوچرخه‌سوارى در روز زن

نشست هم‌اندیشی نواب رئیس بانوان هیئت‌های دوچرخه‌سواری استان‌ها برگزار شد.

گردهمايى مسئولان بانوى دوچرخه‌سوارى در روز زن

به گزارش "ورزش سه"، هم‌اندیشی نواب رئیس بانوان هیئت‌های دوچرخه‌سواری استان‌ها در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و با حضور اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حوزه بانوان، کرملو مدیر کل دفتر وزارت ورزش، سمیه موسوی نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری در سالن آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ضمن حمایت از برنامه‌های بانوان گزارش مختصری را از فعالیت‌های بانوان در برنامه‌های اجرا شده، حضور رکابزنان زن کشورمان در میادین بین المللی به‌خصوص فرانک پرتوآذر در بازی‌های آسیایی و کسب اولین مدال تاریخی زنان این رشته، همچنین فاطمه عباسی در مسابقات قهرمانی بین المللی ارائه کرد.

وی عنوان کرد: بانوان در موفقیت‌های اخیر رشته دوچرخه‌سواری سهم بسزایی دارند و ما برنامه‌های حمایتی خوبی را از دوچرخه سواران خواهیم داشت.

1974481

در ادامه مهین فرهادی‌زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم ضمن حمایت از برنامه‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری در بخش بانوان در این رشته بر حمایت بیشتر از این حوزه تاکید کرد و افزود: موفقیت‌های اخیر بانوان دوچرخه‌سوار در رویدادهای بین المللى به‌خصوص کسب مدال با ارزش فرانک پرتوآذر در بازی‌های آسیایی بیش از پیش فعالیت‌های رشته دوچرخه‌سواری را در مجموعه ورزش کشور نمایان کرده است. این اهمیت و این توجه فدراسیون دوچرخه‌سواری به حوزه بانوان باعث شده تا سهم بسیار زیادی در موفقیت‌های این رشته را در بخش بانوان شاهد باشیم.
کرم‌لو مدیر کل دفتر هماهنگی بانوان وزارت ورزش و جوانان هم با تقدیر از عملکرد فدراسیون دوچرخه‌سواری در بخش بانوان عنوان کرد: موفقیت‌های امروز رشته دوچرخه‌سواری و درخشش ورزشکاران در سال‌های اخیر نشان از عملکرد خوب بانوان هیئت‌ها در شهرستان‌ها دارد. در ادامه این مسیر باید در بخش تخصیص بودجه و تامین سخت‌افزار در این رشته تجهیزات محور حمایت‌های خوبی شود تا شاهد ادامه روند مثبت بانوان در این رشته ورزشی باشیم.
در پایان این برنامه نواب رؤسای هیئت‌های استانی به طرح دغدغه‌ها و مشکلات استانی خود را مطرح نمودند و رییس فدراسیون دوچرخه سواری نیز پاسخگوی این نکات شد.
سوزان دولت آبادی و ریحانه طالبی نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های کمیته‌های ایندوراسیکلینگ و استعدادیابی ارائه نمودند.
در پایان این نشست نواب بانوان هیئت‌های دوچرخه‌سواری کشور به همراه مسئولین فدراسیون با حضور درکمیته ملی المپیک از موزه المپیک ایران بازدید کردند.

دیدگاه‌ها