کد خبر : 1991781 | 13 دی 1402 ساعت 17:14 | 28.3K بازدید | 14 دیدگاه

این خرید برای گل‌گهر کارآمد نبود:

جانشین کی‌روش ناکام بزرگ نیم فصل

مهاجم سورینامی گل‌گهر نیم فصل اول را بدون گل به پایان رساند.

جانشین کی‌روش ناکام بزرگ نیم فصل

به گزارش ورزش سه، میشل تی‌ورده مهاجم سورینامی گل‌گهر نیم فصل را بدون گل و پاس گل به پایان رساند، این مهاجم بلند قامت که اولین بازی خود را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به عنوان بازیکن جانشین انجام داد موفق به گلزنی برای سیرجانی‌ها نشد.

این مهاجم 191 سانتی متری که سابقه حضور در فاینورد را دارد اکثر مسابقات را به عنوان مهاجم جانشین به میدان آمد تا گل‌گهری‌ها از قد و قامت بلند او استفاده کنند اما این راهکار در هیچ کدام از مسابقات موفقیت آمیز نبود، نزدیک‌ترین تجربه او به گلزنی ضربه‌ای بود که مقابل پرسپولیس به سمت دروازه بیرانوند زد و به گفته کارشناسان توپ او از خط عبور کرده بود.

1974507

او هشت بازی برای گل‌گهر انجام داد و فقط مقابل استقلال خوزستان در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و هفت مسابقه دیگر را از دقیقه 60 به بعد در میدان حضور پیدا کرد.

این بازیکن در این فصل جانشین کی‌روش استنلی شد تا عملکرد بهتری از او داشته باشد، کی‌روش فصل گذشته 2 گل و 2 پاس گل داده بود و عملکرد نه چندان خوب او باعث شد که به پایان کار خود برسد، باید دید پس از تعطیلات طولانی مدت نیم فصل میشل تی‌ورده با فرم متفاوت برای گل‌گهر به میدان خواهد رفت یا عملکرد ضعیف او ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها