کد خبر : 1991787 | 13 دی 1402 ساعت 17:48 | 16.5K بازدید | 7 دیدگاه

هفتمین کلین‌ شیت با ظاهری شبیه به خورخه کامپوس!

محمدرضا اخباری هفتین کلین شیت فصل را با ظاهری متفاوت انجام داد.

هفتمین کلین‌ شیت با ظاهری شبیه به خورخه کامپوس!

به گزارش ورزش سه، محمدرضا اخباری امروز با لباس دروازه‌بانی متفاوت درون دروازه قرار گرفت و موفق شد برای هفتمین بار دروازه‌ گل‌گهر را بسته نگه دارد و کلین شیت کند، اخباری فصل گذشته در نیم فصل نخست هفت کلین شیت برای تراکتور انجام داده بود و امسال با عملکردی مشابه برای گل‌گهر ثبات و کیفیت خود را حفظ کرده است.

محمدرضا اخباری 12 مسابقه برای گل‌گهر انجام داد و در این مسابقات 8 گل دریافت کرد، او سه گل از این هشت گل را مقابل هوادار خورد و در پنج مسابقه دیگری که موفق به کلین شیت نشد بیش از یک گل نخورده بود.

اخباری در این فصل یکی از مهره های تاثیرگذار گل‌گهر بود و با واکنش‌های خوبی که نشان داد تاثیر زیادی در رتبه ششم جدول این تیم گذاشت، این دروازه‌بان در نیمه دوم بازی با ذوب آهن چند واکنش خوب از خود نشان داد و هنگام سوت پایان مسابقه نسبت به بازیکنان تیمش گلایه داشت که می‌توانستند با دقت بیشتر برنده از میدان خارج شوند.

1974519
1974520

این گلر بلند قامت که در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت ‌های آسیا قرار نگرفته بود با پیراهنی شبیه به لباس خورخه کامپوس درون دروازه ایستاد و نیم فصل را با موفقیت به پایان رساند.

گلر افسانه‌ای تیم ملی مکزیک در سال‌های نه چندان دور با لباس‌های رنگی درون دروازه قرار می‌گرفت و کیت درواز‌‌ه‌بانی اخباری بی شباهت به این دروازه‌بان نبود.

دیدگاه‌ها