کد خبر : 1991837 | 13 دی 1402 ساعت 21:13 | 9.7K بازدید | 5 دیدگاه

ذوب آهن صدرنشین تیم‌های مهمان:

گاندوها خارج از خانه شکار می‌کنند!

ذوب آهن در صدر جدول تیم‌های مهمان قرار گرفت.

گاندوها خارج از خانه شکار می‌کنند!

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن با 18 امتیاز در صدر جدول تیم‌های مهمان قرار گرفت و برترین آمار را در بازی‌های خارج از خانه در بین تیم‌های لیگ برتری در اختیار دارد.

آنها 8 مسابقه را به عنوان مهمان به میدان رفتند و ماحصل آن 5 پیروزی و سه تساوی بود که آمار فوق العاده‌ای برای آنها به حساب می‌آید، این در حالی است که آنها فصل گذشته خارج از خانه نتایج ضعیفی کسب کردند و بیشتر امتیازات خود را در اصفهان به دست آورده بودند.

ذوب آهن تنها تیمی است که در بازی‌های خارج از خانه هیچ شکستی را تجربه نکرد و در تمامی مسابقات امتیاز کسب کرده، آنها در این 8 مسابقه 11 گل زدند و 6 گل دریافت کردند تا با تفاضل +5 پس از سپاهان که +8 است بهترین تفاضل را هم در اختیار داشته باشند.

نکته عجیب اینجاست که ذوبی‌ها در بازی‌های خانگی فقط یک پیروزی به دست آوردند و اگر عملکرد بهتری در ورزشگاه خانگی به نمایش می‌گذاشتند می‌توانستند نیم فصل را در بین سه تیم ابتدایی جدول به پایان برسانند.

محمد ربیعی هفته گذشته در کنفرانس خبری که پس از بازی با صنعت نفت برگزار شد کسب نتایج خوب خارج از خانه را یکی از دستاوردهایش و تغییر‌های رو به جلو از زمان حضور در ذوب آهن اعلام کرد.

دیدگاه‌ها