کد خبر : 1991840 | 13 دی 1402 ساعت 21:21 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

پولیشیچ راه دلربایی از هواداران میلان را پیدا کرد!

کریستین پولیشیچ، ستاره میلان، تنها با کسب عنوان قهرمانی با روسونری محبوب هواداران این تیم خواهد شد.

پولیشیچ راه دلربایی از هواداران میلان را پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ از زمان پیوستن به میلان از چلسی با انتقالی 24میلیون یورویی در تابستان، شروع خوبی در سن سیرو داشته است. این مهاجم آمریکایی در 16 بازی در سری آ 6 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است، اما به گفته چارلی دیویس، کارشناس فوتبال ایتالیا، این برای محبوب شدن در ایتالیا کافی نیست.

دیویس در صحبت با سی بی اس گفت: "او [پولیشیچ] از آن بازیکنانی خواهد شد که برای کسب جام به میلان کمک کرده‌اند. وقتی برای تیم تاریخ بسازید، دیگر  مهم نیست اهل کجا هستید، هواداران به کارهایی که برای تیم انجام داده‌اید نگاه می‌کنند. هیچ احترامی با آنچه که هواداران در ایتالیا به بازیکنان فاتح جام می‌گذارند برابری نمی‌کند.

در حال حاضر می‌دانیم که پولیشیچ کارهای زیادی برای میلان انجام داده است اما او تازه با این تیم شروع کرده است. این محصول نهایی و پایان کار او نیست. او در آغاز سفر خود با میلان است. ما فقط نیاز داریم که او سالم بماند."

1974584

میلان در مرحله گروهی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در حال حاضر به نظر می‌رسد از کورس رقابت برای قهرمانی سری آ خارج شده است. با این حال شاگردان استفانو پیولی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ اروپا هستند و روز سه شنبه با برتری 4-1 مقابل کالیاری به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا رسیدند.

میلان از زمان لیگ قهرمانان اروپا در سال 2007 هیچ جام مهمی در اروپا کسب نکرده است و از سال 2003 تاکنون کوپا ایتالیا را فتح نکرده است. آخرین قهرمانی مهم پولیشیچ هم در سال 2021 به دست آمد که با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شد.

پولیشیچ تنها سه گل تا رسیدن به رکورد 13 گل خود در یک فصل فاصله دارد. او با این اوصاف، باید بیشتر بر این تمرکز کند که طرفداران میلان عنوان‌هایی که مدت‌هاست فتح نکرده‌اند را با حضور او بدست آورند.

دیدگاه‌ها