کد خبر : 1991849 | 13 دی 1402 ساعت 21:55 | 24.7K بازدید | 39 دیدگاه

دیدار خطیر و سفیر عربستان هماهنگ شده بود

دیدار علی خطیر با سفیر عربستان سعودی از قبل با مسئولان ذی‌ربط هماهنگ شده بود.

دیدار خطیر و سفیر عربستان هماهنگ شده بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران و هیئت همراهش دیداری داشت که در این میان وعده‌های جالبی از سوی سفیر سعودی‌ها مطرح شد.

العنزی در این دیدار بر گسترش روابط میان استقلال و باشگاه الهلال در زمان حضور دوباره این تیم در تهران تأکید و اعلام کرد که اگر آبی پوشان بتوانند عنوان قهرمانی یکی از رقابت‌های لیگ یا جام حذفی را کسب کنند، عربستان حاضر است مسابقه سوپرجام ایران را میزبانی کند.

پس از این دیدار، حاشیه‌هایی پیرامون برگزاری جلسه میان مدیرعامل استقلال و سفیر عربستان مطرح شد. موضوعی که با واکنش رسمی آبی‌ها و انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص همراه شد.

امروز نیز اطلاعیه‌ای به نقل از وزارت ورزش و جوانان مبنی بر هشدار به مدیرعامل استقلال درخصوص لزوم هماهنگی پیش از دیدارهای بین‌المللی منتشر شد.

در متن این اطلاعیه که به امضای محمدحسن تقی‌زاده مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش رسیده، آمده است که فدراسیون‌ها درخصوص برگزاری هر گونه دیدار با دول خارجی، با دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان هماهنگی انجام دهند.

اما پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از مسئولین باشگاه استقلال نشان می‌دهد که متن این نامه و اطلاعیه مذکور، به تازگی و خطاب به فدراسیون‌های مختلف صادر شده و لزوما ارتباطی با دیدار اخیر علی خطیر و سفیر عربستان سعودی ندارد.

نکته بعدی اینکه باشگاه استقلال برای برگزاری این دیدار، هماهنگی‌های لازم را با حراست وزارت ورزش انجام داده بوده و پیش از حضور سفیر عربستان در کمپ حجازی، تمامی پروتکل‌های لازم از روز قبل در این مکان رعایت شده است.

دیدگاه‌ها