کد خبر : 1991867 | 14 دی 1402 ساعت 03:57 | 4.1K بازدید | 11 دیدگاه

ساسان انصاری ناجی فولاد: 9 امتیاز به تنهایی!

ساسان انصاری با گلی که مقابل نساجی به ثمر رساند روی 9 امتیاز فولاد خوزستان تاثیر مستقیم داشت.

ساسان انصاری ناجی فولاد: 9 امتیاز به تنهایی!

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان در آخرین بازی نیم فصل نخست برابر نساجی به برتری رسید و در رتبه یازدهم جدول کار خود را پایان داد، فولاد در نیم فصل نخست 4 پیروزی به دست آورد که ساسان انصاری روی سه برد این تیم تاثیر مستقیم داشت.

هوادار، استقلال خوزستان، آلومینیوم اراک و نساجی تیم‌هایی بودند که مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند، تمام این مسابقات با نتیجه اقتصادی یک بر صفر رقم خورد و ساسان انصاری در 9 امتیاز این تیم مستقیم نقش داشت.

انصاری اولین گل خود را در دقیقه 85 بازی با هوادار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا فولادی‌ها اولین برد فصل را جشن بگیرند، دومین پیروزی فولاد خوزستان با گل دقایق پایانی گادوین منشا رقم خورد، سومین پیروزی فولادی‌ها بازهم با تک گل ساسان انصاری در ابتدای نیمه دوم رقم خورد، چهارمین پیروزی این تیم هم در بازی امروز مقابل نساجی به دست آمد تا فولاد با 4 پیروزی و 3 تساوی 15 امتیازی شود و حداقل در نیم فصل نخست از منطقه خطر خارج شود.

ساسان انصاری با 3 گلی که به ثمر رساند 9 امتیاز از 15 امتیاز فولاد را به دست آورد و میتوان گفت او تقریبا 2/3 از امتیازات فولاد را به دست آورده است، این بازیکن 14 بازی برای فولاد در نیم فصل نخست انجام داد و در دقایق پایانی بازی با نساجی مصدوم شد و از میدان خارج شد.

دیدگاه‌ها