کد خبر : 1991882 | 13 دی 1402 ساعت 23:53 | 32.4K بازدید | 26 دیدگاه

وینیسیوس نیامده دعوا کرد! (عکس)

وینیسیوس در حاشیه دیدار مقابل مایورکا با مدافعان این تیم وارد درگیری لفظی شد.

وینیسیوس نیامده دعوا کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب در اولین بازی سال 2024 خود در لالیگا به مصاف مایورکا رفته است تا بتواند با کسب پیروزی صدر جدول را حفظ کند.

بازی بسیار پر تنش و پر برخورد دنبال شد و بازیکنان دو تیم در لحظات مختلفی از بازی، مثل اعلام خطا در نیمه اول پشت محوطه مایورکا برای رئال و ضربه آزاد تونی کروس، با یکدیگر و با داور بازی وارد درگیری‌های تند لفظی شدند. وینیسیوس، ستاره پرحاشیه رئال هم که در اولین بازی بعد از مصدومیت خود به صورت فیکس به میدان رفته است، در متن این درگیری‌ها حضور داشت.

1974642

این ستاره برای کنترل فشار روی عضلاتش، در نیمه دوم و در دقیقه 60 تعویض شد. هنگامی که می‌خواست از زمین برای اینکه جای خودش را به براهیم دیاز بدهد، خارج شود. یکی از بازیکنان مایورکا جلوی او ادای گریه کردن را درآورد. حرکتی که وینیسیوس آن را نادیده گرفت و به حرکت خود به بیرون زمین ادامه داد. بازی به حدی پرتنش بود که براهیم هم بلافاصله بعد از ورودش به زمین به جای وینیسیوس در محوطه جریمه با مدافعان مایورکا درگیر شد.

1974643

وینیسیوس به دلیل طرز برخورد خاصش معمولا با بازیکنان و تماشاگران تیم‌های حریف وارد کل کل و درگیری لفظی می‌شود. در چند فصل اخیر او در ورزشگاه‌های تیم‌های حریف اغلب مورد حمله‌های نژادپرستانه قرار گرفته است و حتی کار او به شکایت و حضور در دادگاه برای سو رفتارتماشاگران حریف هم کشیده است.

دیدگاه‌ها