کد خبر : 1991889 | 14 دی 1402 ساعت 05:33 | 28K بازدید | 15 دیدگاه

ستاره‌های بوندسلیگا: گزینه‌های ‌تن‌هاخ برای خط حمله

منچستر یونایتد تلاش می‌کند در نقل و انتقالات ژانویه خط حمله‌اش را با وجود مشکلاتی مانند بودجه محدود تقویت کند.

ستاره‌های بوندسلیگا: گزینه‌های ‌تن‌هاخ برای خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، نیم‌فصل اول به‌طور فاجعه‌باری برای منچستر یونایتد گذشت. شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در لیگ برتر نیز بازی‌های ناامیدکننده‌ای به نمایش گذاشتند.

یکی از دلایل این ناکامی‌ها خط حمله ضعیف تیم بود. راسموس هویلوند با وجود درخشش در لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ برتر فقط یک گل زده که اصلا آمار خوبی نیست. مارکوس رشفورد و آلخاندرو گارناچو نیز سینوسی ظاهر شده‌اند و آنتونی نیز برای مدافعان حریف بازیکنی بی‌خطر است.

یونایتد از خط حمله ضعیفش آگاه است اما این را هم می‌داند که برای تقویت این پست در ژانویه بودجه زیادی ندارد و قبل از هر خریدی باید فروش داشته باشد. با همه این‌ها اریک تن‌هاخ مصمم است خط حمله‌اش را در ژانویه ارتقا دهد.

یونایتد برای این کار ۴ گزینه دارد. اریک ماکسیم چوپوموتینگ، توماس مولر، سرهو گیراسی و تیمو ورنر. هر ۴ بازیکن شرایط مختلفی دارند اما یونایتد توانایی جذب آنها را دارد.

از نظر هواداران یونایتد و همچنین افرادی در داخل باشگاه، چوپوموتینگ نمی‌تواند انتظارات از خط حمله را برآورده کند. با این حال مهاجم بایرن با توجه به دقایق کمی که در این فصل به دست آورده ممکن است مایل به جدایی باشد و اگر این اتفاق رخ دهد، یونایتد یکی از مقاصد محتمل است.

1974656

گیراسی گزینه بهتری از مهاجم بایرن است. او فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و در نیم‌فصل آماده انتقال به باشگاه دیگریست. بند آزادسازی گیراسی فقط حدود ۱۵ میلیون یورو است و این می‌تواند رقابت برای جذب او را سخت کند.

توماس مولر، دیگر بایرنی حاضر در لیست یونایتد شاید یک مهاجم نوک کامل نباشد، اما آنقدر باتجربه است که می‌تواند خط حمله یونایتد را بهبود ببخشد. البته جذب مولر بعید به‌نظر می‌رسد زیرا او تمایلی برای ترک بایرن ندارد و باشگاه نیز از این ستاره آلمانی راضی است.

1974655

تیمو ورنر کسی است که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد. علیرغم ناکامی در چلسی اما او در برخی بازی‌ها نشان داد که توانایی درخشیدن در انگلیس را دارد. ورنر از شرایطش در لایپزیش راضی نیست و خود باشگاه نیز در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب او را خواهد فروخت. باید دید در بین این ۴ گزینه یونایتد کدام بازیکن را برای بهتر کردن خط‌ حمله تیم به الدترافورد خواهد برد.

دیدگاه‌ها