کد خبر : 1991894 | 14 دی 1402 ساعت 04:31 | 66.3K بازدید | 36 دیدگاه

رقیبان پسران امیر، همگی آماده برای یک رقابت تمام عیار؛

مهم‌ترین لژیونرهای آسیا را بشناسید

در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا لژیونرهای بسیار زیادی قرار است به رقابت با یکدیگر بپردازند.

مهم‌ترین لژیونرهای آسیا را بشناسید

به گزارش ورزش سه، مسابقات جام ملت های آسیا کمتر از دو هفته دیگر در قلب خاورمیانه و در حاشیه خلیج فارس به میزبانی کشور قطر آغاز خواهد شد. مسابقاتی که لیست شرکت کنندگان در آن روز به روز کامل‌تر می‌شود و تیم های اصلی حاضر در این مسابقه از جمله ژاپن، ایران، کره جنوبی، استرالیا و عربستان لیست 26 نفره خود را منتشر کردند. این دوره نخستین دوره برگزاری مسابقات است که قرار است در آن 26 بازیکن حضور داشته باشند که سه بازیکن از روی سکوها در هر بازی تماشاگر عملکرد بازیکنان خواهند بود و با صلاحدید مربی نام 23 بازیکن پیش از هر بازی در اختیار نماینده AFC قرار می‌گیرد که در این تورنمنت لژیونرهای زیادی حضور دارند که مهمترین لژیونرهای هر تیم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بولت فولادمتئو رایان از استرالیا
سنگربان شماره یک تیم ملی استرالیا این فصل با 6 کلین شیت دومین دروازه‌بان برتر لیگ هلند بوده و پس از فتح 2015، می‌خواهد باز هم مرد شماره یک تیمش باشد.

1974676

بولت فولادهری سوتار از استرالیا
او که در جام جهانی 2022 قطر تبدیل به یک چهره ویژه شد، اکنون نیمکت نشین لسترسیتی شده و در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی از خود نمایش گذاشته است.

1974675

بولت فولادجکسون اروین از استرالیا
هافبک مرکزی سنت پائولی در بوندسلیگای دو که در این فصل تیمش بدون باخت در رده دوم سطح دوم آلمان حضور دارد و به گواه کارشناسان فوتبال آلمان جکسون اروین بدون شک بهترین بازیکن این فصل سنت پائولی است.

1974674

بولت فولادعبدالقدیر خوسانوف از ازبکستان
مدافع 19 ساله این فصل لانس فرانسه در 5 بازی این فصل خود عملکردی مطلوب داشته و قرار است به زودی مدافع ثابت ترکیب شگفتی‌سازان فرانسه شود.

بولت فولادالدور شوموردوف از ازبکستان
با حضور سردار آزمون در رم، سران جالوروسی او را به کالیاری قرض دادند. الدور به تازگی مصدوم شده ولی مشکلی برای همراهی کشورش ندارد؛ البته او در 10 بازی برای کالیاری هیچ اثر گذاری خاصی نداشته تا در افت به سر ببرد.

1974673

بولت فولادعبدی دباغ از فلسطین
مهاجم 25 ساله شارلوا این فصل بهترین گلزن این تیم بوده و حالا به عنوان رقیب تیم ملی ایران باید ببینیم می‌تواند به تیم ملی کشورش کمک کند یا خیر.

1974672

بولت فولادواتارو اندو از ژاپن
کاپیتان ژاپنی‌ها این فصل همراه با قرمزپوشان بندر مرسی ساید فصل خوبی را سپری می‌کند و هواداران لیورپول این روزها با نگاه به روند شکست ناپذیری خود با حضور اندو نگران یک ماه روبروی خود هستند.

1974668

بولت فولادکائورو میتوما از ژاپن
با توجه به مصدومیت 4 هفته‌ای در لیست موریاسو قرار گرفته. با 3 گل و 4 پاس گل در برایتون خود را به عنوان یک پدیده معرفی کرده و بعید نیست در ادامه فصل یک انتقال ویژه به بزرگان انگلیس داشته باشد.

1974666

بولت فولادتاکومی آسانو از ژاپن
درخشش او در جام جهانی 2022 هنوز از یاد طرفداران آلمان و اسپانیا نرفته است. ستاره تیم بوخوم که این فصل با 5 گل بهترین بازیکن این تیم بوده است.

1974665

بولت فولادتاکفوسو کوبو از ژاپن
وینگر ریزنقش و خوش تکنیکی رئال سوسیداد در لالیگا با زدن 6 گل و 3 پاس گل، به وضوح موجب ناراحتی هواداران بارسلونا و رئال مادرید شده که چگونه به سادگی او را از دست دادند.

1870809

بولت فولادتاکهیرو تومیاسو از ژاپن
دیگر لژیونر فوتبال ژاپن که عضو آرسنال جذاب این فصل آرتتا است. او در جمع توپچی‌ها جایگاه ثابتی ندارد و به دلیل مصدومیت‌هایش اغلب تعویضی بازی می‌کند اما هر زمان حضور داشته با کیفیت بالای خود رضایت هواداران آرسنال را همراه داشته است.

1974664

بولت فولادعلی الحمدی از عراق
او که در تیم ویمبلدون در لیگ دوی انگلیس بازی می‌کند، با 23 سال سن توانسته با زدن 13 گل خودش را یک چهره خاص در انگلیس معرفی کند.

بولت فولادکیم مین جائه از کره جنوبی
تنها مدافع لژیونر کره جنوبی، مدافع سابق ناپولی و فعلی بایرن مونیخ خواهد بود. کلینزمن در مسائل دفاعی روی او حساب ویژه‌ای کرده و از هشت مدافع دعوت شده به آسیا، 7 مدافع در لیگ کره مشغول بازی هستند.

1969243

بولت فولادسون هیونگ مین از کره جنوبی
بدون شک بهترین بازیکن تاریخ آسیا سون هیونگ مین انگیزه‌هایی که او برای پایان دادن به طلسم 63 ساله دارد به مانند انگیزه سال گذشته لیونل مسی برای فتح جام جهانی است. سون این فصل با رفتن هری کین، بار تهاجمی تیمش را به دوش کشیده و با 11 گل بعد از هالند، صلاح و سولانکه چهارمین گلزن برتر فصل است.

1973400

بولت فولادهوانگ هی چان از کره جنوبی
سون در انگلیس تنها نیست. دیگر مهاجم کره‌ای شاغل در لیگ برتر انگلیس برای ولورهمپتون توانسته 10 گل به ثمر برساند تا همراه با سون خطرناک‌ترین زوج این فصل آسیا باشند.

1972186

بولت فولادلی کانگ این از کره جنوبی
در زمان انتقالش از مایورکا به پاری سن ژرمن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و تا پیش هفته پانزدهم این روند ادامه داشت اما او شرایط را در پایتخت فرانسه با توجه به اعتماد کامل انریکه کنترل کرده است.

1895874

بولت فولادموسی التماری از اردن
به عنوان مهاجم این فصل مون پلیه فرانسه زیر سایه آکور آدامز نیجریه‌ای قرار گرفته ولی زدن 3 گل و 1 پاس گل باعث شده تا هواداران اردن از این ستاره انتظار دیگری داشته باشند.

دیدگاه‌ها