کد خبر : 1991895 | 14 دی 1402 ساعت 00:18 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

شروع خیلی بدی داشتیم؛

توضیح ملی‌پوش سابق درباره شکست سنگین در خانه

سرمربی شهرداری ارومیه اعتراف کرد که شروع بد باعث شکست آنها شده است.

توضیح ملی‌پوش سابق درباره شکست سنگین در خانه

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری ارومیه بعد از شکست سنگین تیمش مقابل گیتی‌پسند گفت: "به تیم گیتی پسند اصفهان بابت نمایش خوبشان تبریک و خسته نباشید می‌گویم. حریف خیلی عملکرد خوبی داشت و در عوض تیم ما بد شروع کرد.

متاسفانه در اوایل ست اول، اردلان سیدعباسی را به دلیل مصدومیت شدید از دست دادیم و این کار را برایمان سخت کرد. در ادامه بازی از به‌نژاد استفاده کردیم که تنها ۳ روز با تیم تمرین داشت و هماهنگ نیز نبود. بیشترین آسیب را از همین ناحیه خوردیم. انشالله هفته بعد بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم."

سید سعید عقیلی سرمربی گیتی پسند نیز گفت: "بازیکنان خیلی عالی بازی کردند. همان برنامه‌ای که خواسته بودیم را به خوبی اجرا کردند و توانستیم شهرداری ارومیه را شکست دهیم. هواداران ارومیه‌ای در سالن زیاد بودند و از حضور این هواداران لذت بردیم. انشالله در ادامه لیگ، تیم شهرداری ارومیه نتایج بهتری کسب کند."

همچنین سعید آقاجانی دریافت کننده قدرتی تیم گیتی‌پسند، اینگونه برد تیمش را توصیف کرد: "پیش‌بینی بازی سختی را کرده بودیم ولی خوشبختانه توانستیم با آنالیز خوب، پیروز این دیدار شویم. همه تیم‌ها در حضور هواداران ارومیه‌ای به سختی بازی می‌کنند. تیم شهرداری ارومیه بازیکنان و کادرفنی با کیفیتی دارد و از برد در بازی امروز خوشحالیم."

دیدگاه‌ها