کد خبر : 1991903 | 14 دی 1402 ساعت 00:44 | 47.3K بازدید | 10 دیدگاه

رئیس جدید سویا وعده داد

قول می‌دهم این فصل سقوط نمی‌کنیم!

خوزه ماریا دل نیدو کاراسکو، رئیس جدید سویا، وعده داد که این باشگاه را به اوج برمی‌گرداند.

قول می‌دهم این فصل سقوط نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، خوزه کاسترو پس از ۱۰ سال باشگاه سویا را ترک کرد و جایش را به دل نیدو کاراسکو داد. کاسترو در بیشتر دوران ریاستش در سویا موفق بود اما در دو سال گذشته این باشگاه با افت فاحشی مواجه شده است. به‌طوریکه آنها اکنون در فاصله یک امتیازی منطقه سقوط قرار دارند.

دل نیدو در بدو ورود وعده داد که می‌خواهد دوران جدیدی را در سویا آغاز کند. او در این مورد گفت: «این یک سویای متفاوت خواهد بود. من یک سویا در سر دارم که با سال‌های گذشته متفاوت است و نمی‌خواهم از هیچ یک از دو رئیس قبلی تقلید کنم. من روش خودم را در سر دارم. من می‌خواهم به فناوری، شبکه‌های اجتماعی و آکادمی اهمیت زیادی بدهم. به محض اینکه درآمدهای باشگاه را بهبود ببخشیم، بازیکنان بهتری را جذب خواهیم کرد. سویا قرار است دوباره به یکی از بهترین‌های لیگ و اروپا تبدیل شود. حتی بهتر از گذشته.

1974688

خطر سقوط مرا اذیت نمی‌کند. از همینجا می‌گویم نگران سقوط نباشید. ما در ژانویه جاه‌طلب خواهیم بود و بازیکنانی را برای تقویت تیم و فاصله گرفتن از پایین جدول جذب خواهیم کرد. ما در این فصل برای بقا نمی‌جنگیم. مطمئنم.

ما به مربی تیم اعتماد کامل داریم. او مدیر یک پروژه میان‌مدت و بلندمدت است، به همین دلیل است که به جای یک سال، یک قرارداد ۱۸ ماهه به او دادیم. ما می‌خواهیم یک پروژه بلندمدت بسازیم.»

دیدگاه‌ها