کد خبر : 1991911 | 14 دی 1402 ساعت 01:43 | 30.4K بازدید | 6 دیدگاه

رکوردی دیگر برای امباپه: پادشاه پارک دو پرنس!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، به بهترین گلزن تاریخ ورزشگاه پارک دو پرنس تبدیل شد.

رکوردی دیگر برای امباپه: پادشاه پارک دو پرنس!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب با نتیجه 2-0 تولوز را در سوپرجام فرانسه شکست داد و سال خود را با یک جام آغاز کرد. گل دوم این تیم را کیلیان امباپه در آخرین دقایق نیمه اول بازی به ثمر رساند و خیال تیمش را تا حد زیادی راحت کرد.

این گل برای امباپه رکورد دیگری را هم به همراه داشت. او با گل امشبش به رکورد 111 گل در ورزشگاه پارک دو پرنس رسید و از ادینسون کاوانی عبور کرد. او ماه گذشته هم موفق شده بود تبدیل به بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن تبدیل شود. او در حال حاضر و تنها با 25 سال سن در 283 بازی برای پاریس  233 گل به ثمر رسانده است. عملکرد فصل جاری او هم بسیار چشمگیر بوده است و تنها در لیگ یک فرانسه و در 16 بازی، 18 گل برای تیمش به ثمر رسانده و مهمترین عامل صدرنشینی آن بوده است.

1974709

او تمدید قراردادش را با باشگاه پاریسی رد کرد و احتمال دارد که تابستان آینده این تیم را ترک کند و به رئال مادرید بپیوندد. او با اینکه تمایلی به ادامه راه دوران فعالیتش در پایتخت فرانسه نشان نداد، حتی اگر تابستان تیم را ترک کند با وجود این آمار و ارقام برای همیشه به عنوان اسطوره باشگاه پاریسی در یادها باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها