کد خبر : 1991915 | 14 دی 1402 ساعت 03:03 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

هدیه سال نوی پپ: هالند و دوکو برگشتند

جرمی دوکو و ارلینگ هالند، دو ستاره مصدوم خط حمله منچستر سیتی، به تمرینات این تیم اضافه شدند.

هدیه سال نوی پپ: هالند و دوکو برگشتند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پس از بازی مقابل استون ویلا و شکست ۱-۰ منچستر سیتی در تاریخ ۶ دسامبر دچار مصدومیت شد و ادامه سال ۲۰۲۳ را از دست داد.

او در جام باشگاه‌های جهان نیز نتوانست برای تیمش بازی کند و سیتی بدون او قهرمانی این جام را به دست آورد. او همچنین دیدارهای سیتی در لیگ برابر لوتون تاون، کریستال پالاس، اورتون و شفیلد یونایتد را از دست داد.

1974724

البته سیتی بدون مهاجم نروژی مشکل خاصی پیدا نکرد و به‌جز تساوی ۲-۲ برابر کریستال پالاس، بقیه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشت. حالا آنها با یک بازی کمتر در رده سوم هستند و در صورت پیروزی در بازی عقب‌افتاده برابر برنتفورد ۴۳ امتیازی می‌شوند و به ۲ امتیازی لیورپول صدرنشین می‌رسند.

جرمی دوکو دیگر ستاره مصدوم خط حمله سیتی است. او مدت بیشتری از میادین دور بوده و پس از تساوی ۳-۳ مقابل تاتنهام دیگر نتوانسته است برای تیمش به میدان برود. پپ گواردیولا در مورد او گفته بود: «شما خبرنگاران فقط در مورد هالند و دی‌بروینه سوال می‌پرسید. ما دوکو را هم در اختیار نداریم. در مورد او هم بپرسید. او بازیکنی سریع و تکنیکی است و برای برگشتنش به تمرین لحظه‌شماری می‌کنم.»

1974723

حالا روزی که گواردیولا برایش لحظه‌شماری می‌کرد فرا رسیده است. هم ارلینگ هالند و هم جرمی دوکو امروز پس از مدت‌ها مصدومیت در تمرینات سیتی حاضر بودند و دوران مصدومیت را به‌طور کامل گذرانده‌اند.

1974722

حالا که سیتی به صدر نزدیک شده است، اضافه شدن این دو ستاره به ترکیب می‌تواند قدرت خط حمله تیم را به شکل چشم‌گیری افزایش دهد و سیتیزن‌ها را امیدوار به به‌دست آوردن صدر جدول کند‌‌.

دیدگاه‌ها