کد خبر : 1991916 | 14 دی 1402 ساعت 07:12 | 33K بازدید | 3 دیدگاه

۱۲ میلیون یورو: هدیه‌ای برای بارسا از فرانسه

باشگاه نیس فرانسه برای فروش ژان کلر تودیبو ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد و این برای بارسلونا خبر خوبی است.

۱۲ میلیون یورو: هدیه‌ای برای بارسا از فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، خریدهایی وجود دارند که به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌شان در زمین فوتبال ارزش بالای خود را نشان می‌دهند و خریدهای دیگری نیز به علت اینکه در زمان فروش از لحاظ اقتصادی به باشگاه سود می‌رسانند می‌توانند بسیار مثبت باشند.

یکی از موارد اخیر ژان کلر تودیبو است. مدافع سابق باشگاه بارسلونا که اکنون در نیس می‌درخشد، مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتری قرار گرفته است که در این بازار زمستانی به طور جدی به فکر خرید این مدافع ۲۴ ساله هستند. بهترین خبر برای باشگاه بارسا این است که مدت‌ها پس از جدایی تودیبو، او همچنان می‌تواند سود اقتصادی داشته باشد.

1974726

این روزها اخباری منتشر شده است که چندین تیم لیگ برتری او را می‌خواهند و این علاقه بارسا و نیس را در موقعیتی عالی قرار می‌دهد. ارقام بالایی به گوش می‌رسد، حتی ۶۰ میلیون یورو برای خرید او. با در نظر گرفتن اینکه بارسا ۲۰ درصد از مبلغ فروش تودیبو را دریافت می‌کند، این بدان معناست که آبی‌اناری‌ها درآمدی ۱۲ میلیون یورویی خواهند داشت.

تودیبو در ژانویه ۲۰۱۹ به ازای ۱ میلیون یورو از تولوز به بارسا پیوست. او به سختی پنج بازی انجام داد و سپس با ۸.۵ میلیون یورو به نیس رفت. حالا پس از درخشش در نیس باشگاه‌هایی مانند چلسی، منچستر یونایتد و تاتنهام هاتسپر او را می‌خواهند و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها