کد خبر : 1991931 | 14 دی 1402 ساعت 10:17 | 59.7K بازدید | 24 دیدگاه

طارمی تنها قدم می‌زند (عکس)

ستاره خط حمله تیم ملی ایران امید اصلی گلزنی در جام ملت‌هاست.

طارمی تنها قدم می‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی طارمی در سالیان اخیر زوج وحشتناکی همراه با سردار آزمون در تیم ملی ایران تشکیل داده، اما حالا که سردار در رقابت‌های باشگاهی حضور دارد و شب گذشته هم برای آ اس رم به میدان رفت و پاس گل داد، این مهاجم فعلا در تمرینات تیم ملی به تنهایی کارش را در فاز هجومی پیش می‌برد.

ستاره ایرانی پورتو که پس از حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی بهترین آمار گلزنی را نسبت به همه دوران داشته و تقریبا در هر مسابقه یک گل به ثمر رسانده، با انگیزه مضاعف در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرده و مشغول به انجام کارهای تاکتیکی است تا آماده جام ملت‌های آسیا و درخشش در این رقابت‌ها شود.

1974748

طارمی در دوره 2019 جام ملت‌های آسیا پنج بار برای تیم ملی ایران به میدان رفت که حاصل علمکردش سه گل و دو پاس گل بود که این عملکرد منجر به حضور شاگردان کارلوس کی‌روش در فینال نشد، اما او حالا باتجربه‌ای بالاتر و انگیزه بیشتر آماده ورود دوباره به این مسابقات در قطر است.

این ستاره ایران با وجود اینکه آمار گلزنی پایین‌تری نسبت به سالیان اخیر تا پایان نیم‌فصل داشته و در 15 مسابقه فصل جاری لیگ برتر پرتغال سه گل و یک پاس گل داده و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل ثبت کرده، امیدوار است در جام ملت‌های آسیا متفاوت از پورتو کار کند و ایران را به افتخار برساند.

دیدگاه‌ها