کد خبر : 1991962 | 14 دی 1402 ساعت 12:34 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

شان دایش:

تعطیلات زمستانی فقط به نفع تیم‌های بزرگ است

شان دایش، سرمربی اورتون، می‌خواهد تعطیلات زمستانی لیگ برتر انگلیس لغو شود و به جای آن بازی‌ها با فاصله بیشتر برگزار شود.

تعطیلات زمستانی فقط به نفع تیم‌های بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، شان دایش خواستار پایان دادن به تعطیلات زمستانی لیگ برتر شد. او معتقد است این تعطیلات امکان برگزاری بازی‌هایی را ایجاد می‌کند که به نفع باشگاه‌های بزرگتر است.

اورتون امشب هشتمین بازی خود را در 29 روز گذشته مقابل کریستال پالاس در جام حذفی برگزار می‌کند. شکست در این بازی باعث می‌شود که آن‌ها فقط یک بار در 26 روز آینده بازی کنند.

تعطیلات زمستانی لیگ برتر انگلیس در سال 2018 تصویب شد، اما به دلیل وقفه‌های ناشی از ویروس کرونا و جام جهانی قطر تنها یک بار استفاده شده است.

شان دایش با انتقاد از این تعطیلات گفت: "من  نکته قابل توجه این تعطیلات را نمی‌بینم. فایده‌ای ندارد و من آن را حذف می‌کنم. بهتر است چند مسابقه را در دسامبر برگزار نکنیم و آن‌ها را در ژانویه بازی کنیم تا اینکه تعطیلات را افزایش دهیم. با بازی‌های بیشتر (نزدیک به هم)، باشگاه‌های بزرگ به خاطر تیم‌های بزرگشان به سود خود خواهند رسید. اگر شما هم مثل ما هستید و آسیب می‌بینید، تحت فشار هستید. اگر این تعطیلات از برنامه‌ریزی حذف نشود، تعجب می‌کنم. خواهیم دید چه می‌شود."

او درباره نیاز بازیکنانش به استراحت گفت: "بازیکنان قطعا چند روز مرخصی خواهند داشت. آنها زمان زیادی را در زمین تمرین، مسافرت و بازی سپری کرده‌اند. از نظر احساسی، شما نیاز به استراحت دارید. کسی مثل جردن پیکفورد همیشه از خانه دور است. این به ما فرصتی می‌دهد تا کمی استراحت داشته باشیم و امیدواریم مقداری انرژی به دست بیاورند."

دیدگاه‌ها