کد خبر : 1991995 | 14 دی 1402 ساعت 15:31 | 21K بازدید | 16 دیدگاه

لبخند مردان لالیگایی برای مارتینز (عکس)

سرمربی اسپانیایی فولاد در تقابل با هموطن خود موفق کار کرد و به پیروزی رسید.

لبخند مردان لالیگایی برای مارتینز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر فوتبال ایران تقابل بین دو مربی اسپانیایی با تجربه کار در لالیگا بود و هر دو نفر سعی داشتند در این رقابت حساس، حیثیتی و 6 امتیازی به پیروزی دست پیدا کنند که ایگناسیو مارتینز با نمایش تاکتیکی و برتر تیمش توانست سربلند از زمین خارج شود.

ایگناسیو مارتینز که 24 ساعت قبل از این دیدار در حاشیه نشست خبری استقبال و برخورد گرمی با لوکاس آلکاراز، سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران داشت، قبل از شروع بازی هم به سمت او رفت و در نهایت هم تیمش با موفقیت از زمین خارج شد.

1974858

فولاد خوزستان که در زمان حضور ایگناسیو متحول شده و توانسته نمایش بهتری داشته باشد، پس از دو بازی شکست‌ناپذیری متوالی در تقابل‌های بیرون از خانه مقابل ذوب‌آهن و پیکان، دیروز هم در جدال با نساجی مازندران موفق کار کرد و توانست سه امتیاز دیگر همراه با سرخ پوشان اهوازی بگیرد و هم‌تراز با مس رفسنجانِ 15 امتیازی شود.

شاگردان مارتینز که بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده یازدهم جدول قرار گرفتند، با کسب پیروزی مقابل نساجیِ آلکاراز می‌تواند با روحیه بهتر به استقبال نیم‌فصل دوم برود و حتی رتبه خود را ارتقا بدهد.

دیدگاه‌ها