کد خبر : 1992023 | 14 دی 1402 ساعت 21:29 | 39.9K بازدید | 23 دیدگاه

سیتی بهترین هافبک جهان را دارد

روبن دیاز، مدافع پرتغالی منچستر سیتی، بر اهمیت بالای رودری در ترکیب این تیم تأکید کرد.

سیتی بهترین هافبک جهان را دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی ستاره‌های زیادی دارد که هر کدام در پست‌های مختلف بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارند، اما یکی از مهم‌ترین آنها رودری است.

هافبک اسپانیایی سیتی یکی از معدود بازیکنان بدون جانشین تیم است. اکثر باخت‌‌ها و ناکامی‌های سیتی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در ردپای یک چیز دیده می‌شود: غیبت رودری.

پپ گواردیولا نیز این موضوع را می‌داند و بارها در نشست‌های خبری بازی‌ها از اینکه چقدر ستاره اسپانیایی تیمش در ترکیب مدنظرش نقش مهمی دارد صحبت کرده است. او در یکی از صحبت‌هایش درباره رودری، او را «قلب تیم» نامید.

1974930

به تازگی روبن دیاز نیز در گفتگویی درباره اهمیت رودری در ترکیب صحبت کرده است. او در این مورد گفت: «برای توصیف رودری، کلمات زیبای زیادی وجود دارد که می‌توانم به راحتی بگویم. او یکی از بهترین‌ها در پست خود است. شماره شش‌های معمولی معمولاً یا در کار با توپ خوب هستند و از نظر دفاعی چندان خوب نیستند یا برعکس. او هر دو را دارد.

او از آن دسته بازیکنانی است که هر وقت شرایط سختی پیش می‌آید، می‌ایستد و خود را نشان می‌دهد. او همیشه برای دفاع از شما آنجاست. وقتی شرایط سخت می‌شود، می‌دانم که او در کنار من خواهد بود. او دشواری‌های بازی را آسان می‌کند.

شما بازیکنان را فقط در شرایط سخت می‌توانید بشناسید. این وضعیت سخت است که باعث می‌شود شخصیت بازیکنان ساخته شود. رودری این گونه است، کاملاً ساخته شده و آماده برای جنگیدن. اگر بگویم بهترین هافبک جهان است اغراق نکرده‌ام.»

دیدگاه‌ها