کد خبر : 1992026 | 14 دی 1402 ساعت 21:54 | 10.2K بازدید | 12 دیدگاه

تاتنهام قهرمانی جام حذفی را می‌خواهد

آنگه پوستکوگلو در نشست خبری پیش از بازی تاتنهام مقابل برنلی درباره شرایط بازیکنانش، مصدومان تیم و کاپیتان تیم پس از سون هیونگ مین صحبت کرد.

تاتنهام قهرمانی جام حذفی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در چهارچوب مسابقات جام حذفی فوتبال انگلیس، میزبان برنلی است. شاگردان پوستکوگلو شرایط‌شان در لیگ را بهبود بخشیده‌اند و حالا به دنبال موفقیت در جام حذفی هستند. پوستکوگلو در نشست خبری پیش‌بازی در مورد برخی نکات صحبت کرد.

اهمیت جام حذفی برای تاتنهام؟
برای من همه بازی‌ها مهم هستند. تمرکز من همیشه روی بازی بعدی تیمم است و حالا ما در جام حذفی بازی داریم. بهترین فرصت را برای درخشش داریم و باید استفاده کنیم. جام حذفی یکی از قدیمی‌ترین مسابقات فوتبال است و فینال آن در همه جای جهان پخش می‌شود. ما می‌خواهیم آنجا باشیم و جام را ببریم.

1974936

جذب دراگوشین از جنوا؟
نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم. مسئولیت من جذب بازیکنان نیست. اهدافی داریم که درباره آنها در داخل باشگاه صحبت می‌کنیم و سپس به سراغ جذب‌شان می‌رویم.

انتقال اریک دایر به وستهم؟
نظری ندارم. در حیطه وظایف من نیست. اریک با باشگاه قرارداد دارد و اگر مسئله‌ای باشد باید با باشگاه مذاکره کند.

مصدومان تیم؟
ما ولیز را نداریم. او دچار مصدومیتی نسبتاً شدید شد و چند ماه از میادین دور خواهد بود. البته نیاز به جراحی ندارد ولی باید محتاط باشیم. وضعیت فن د فن بهتر است و به تمرین برگشته اما نمی‌دانم فردا می‌تواند بازی کند یا نه. مدیسون هنوز با ما تمرین نمی‌کند اما نزدیک به بازگشت است.

کاپیتان تیم بعد از سون؟
سون مشخصاً کاپیتان اول باشگاه است و سپس مدیسون و بعد رومرو. هر کسی فردا بازوبند را ببندد برای من مهم نیست. مهم دیدگاه و ذهنیت اوست. ما به فردی باتجربه نیاز داریم که بازیکنان را به خوبی به جلو رهبری کند.

دیدگاه‌ها