کد خبر : 1992034 | 14 دی 1402 ساعت 22:10 | 20.7K بازدید | 17 دیدگاه

آلمان اصلا کاندیدای قهرمانی نیست!

ونگر برای یورو 2024 تعیین تکلیف کرد

آرسن ونگر یکی از سرمربیان بزرگ فوتبال جهان درباره آینده تیم ملی آلمان در یورو 2024 پیش بینی کرد.

ونگر برای یورو 2024 تعیین تکلیف کرد

به گزارش ورزش سه،  آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی پیشین آرسنال در جدیدترین مصاحبه‌ خود درباره تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های 2024 اروپا سخن گفت.

ونگر 74 ساله که در حال حاضر به عنوان رئیس بخش توسعه جهانی فوتبال در «فیفا» فعالیت می‌کند، در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد، تیم‌های فرانسه، انگلیس و پرتغال را مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو دانست.

وی درباره شانس آلمان برای قهرمانی در آن رقابت‌ها گفت: «الان پیش‌بینی دشوار است چون تا شش ماه آینده اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد، اما لزوما نباید این تیم را با نتایج اخیر قضاوت کرد. شاید برای آلمان خوب باشد که آنها نتایج ضعیفی کسب کردند چون فشار از روی تیم برداشته می‌شود و این به سود ژرمن‌ها در یورو است».

سرمربی سابق آرسنال افزود: «همانطور که گفتم پیش‌بینی سخت است اما میزبانی آلمان می‌تواند دستاوردهای زیادی برای این تیم داشته باشد. پیروزی در بازی اول برای به دست آوردن اعتماد به نفس مهم خواهد بود و از الان نمی‌شود درباره آلمان قضاوت داشت».

تیم ملی آلمان در تاریخ 14 ژوئن (23 خرداد) در افتتاحيه یورو 2024 به مصاف اسکاتلند می‌رود و پس از آن به ترتیب به مصاف مجارستان و سوئیس خواهد رفت.

دیدگاه‌ها