کد خبر : 1992035 | 14 دی 1402 ساعت 22:19 | 17.7K بازدید | 10 دیدگاه

رقیب سنتی نیوکسل: برایشان فرش قرمز پهن نکنید!

هواداران ساندرلند در آستانه دیدار حساس مقابل نیوکسل در جام حذفی، خواهان اخراج هیئت‌مدیره شدند.

رقیب سنتی نیوکسل: برایشان فرش قرمز پهن نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، کریل لوئیس دریفوس مالک ساندرلند با مخالفت‌های شدیدی روبرو شده است. هواداران خشمگین ساندرلند این باشگاه را متهم کرده‌اند که قبل از بازی شنبه در جام حذفی، برای رقیب دیرینه‌شان نیوکسل، فرش قرمز پهن کرده است!

ساندرلند از ساعت 04:15 روز شنبه در چهارچوب مسابقات جام حذفی از نیوکسل میزبانی می‌کند‌. مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند که برای این بازی از هواداران نیوکسل پذیرایی کنند و برای آنها تدارکات ویژه‌ای ترتیب دهند.

آنها جایگاه ویژه‌ای در ورزشگاه برای هواداران نیوکسل قرار داده‌اند و آن را با نوارهای مشکی و سفید که رنگ لباس نیوکسل است تزئین کرده‌اند تا مهمان‌نوازی را به اوج برسانند. هواداران میزبان از این پذیرایی گرم خشمگین شده‌ و به مالک ساندرلند حمله کرده‌اند و برخی نیز حتی خواستار اخراج و یا استعفای هیئت‌مدیره شده‌اند. آنها بر روی دیوارهای باشگاه نوشته‌اند «هیئت‌مدیره را اخراج کنید!»

1974947

اعتراضات به فضای مجازی نیز کشیده شده است. هواداری نوشته: «نمی‌توانم تصور کنم باشگاهی چنین پذیرایی گرمی از رقیب دیرینه‌اش داشته باشد. عجیب است. نمی‌فهمم.

یکی‌ دیگر گفته: «باید مسئول اصلی این اتفاق و تصمیمات برکنار شود. نمی‌توانم دلیل این کارها را درک کنم.

کاربری گفته: «باشگاه‌مان شبیه باشگاه نیوکسل شده است. اگر یک نفر را به داخل ببری کسی نمی‌فهمد این باشگاه ساندرلند است. سریعاً مالک تیم را اخراج کنید.»

1974946

دیدگاه‌ها