کد خبر : 1992058 | 15 دی 1402 ساعت 05:29 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

بازار استانبول شلوغ‌تر می‌شود؛

ناپولی در فکر تقویت خط دفاع برای جدال با بارسا

داوینسون سانچز مدافع کلمبیایی گالاتاسرای با پیشنهاد ناپولی مواجه شده است.

ناپولی در فکر تقویت خط دفاع برای جدال با بارسا

به گزارش ورزش سه، گالاتاسرای صدرنشین مشترک این فصل سوپرلیگ ترکیه، سعی دارد در دفاع از عنوان قهرمانی خود این فصل هم با همشهری استانبول نشین خود رقابت کند اما اصلی‌ترین معضل این تیم علاقه تیم‌های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپا به برخی از ستارگان این تیم است.

پیش از پایان نیم فصل بود که خبری مبنی بر تماس کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با مائورو ایکاردی منتشر شد و حالا مدافع کلمبیایی این تیم هدف نقل و انتقالات ناپولی شده است. داوینسون سانچز که سابقه حضور در آژاکس و تاتنهام را دارد این فصل در گالاتاسرای 14 بازی انجام داده تا از ستارگان مهم این تیم باشد.

مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا این فصل دچار مشکل شده و ماتزاری در قدم اول از دی‌لورنتیس خواسته تا خط دفاع تیمش را تقویت کند. این تیم در خط دفاع ژوان ژسوس، ناتان، امیر رحمانی و لئو اوستیگارد را دارد اما هیچکدام از این سه نام نتوانسته درد جدایی کیم مین جائه را درمان کند.

ناپولی در ادامه فصل باید در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا نیز دیدار کند و ماتزاری با در نظر گرفتن تمام جوانب تیمش را باید تا پایان لیگ به جمع 4 تیم بالانشین سری آ نیز اضافه کند.

دیدگاه‌ها