کد خبر : 1992067 | 14 دی 1402 ساعت 23:45 | 24.8K بازدید | 9 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

از بازی در لیگ برتر انگلیس متنفر بودم!

تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، اعتراف کرد که هرگز تصور نمی‌کرد بخواهد در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

از بازی در لیگ برتر انگلیس متنفر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور در ترکیب ثابت چلسی در پیروزی 2-1 آبی‌ها مقابل کریستال پالاس در ماه دسامبر، سیلوا به رکورد صد بازی در لیگ برتر رسید، علیرغم اینکه اولین بازی خود در لیگ را در 36 سالگی انجام داده بود.

حالا، سیلوا -که قبلا برای پاری سن ژرمن، آث میلان و فلومیننزه بازی می‌کرد- فاش کرده که هرگز تصور نمی‌کرد در انگلیس بازی کند، اما در نهایت پس از آمدن یک مربی به این لیگ تحت تاثیر قرار گرفت. او در صحبت با ESPN در مورد تصورش از 100 بازی در لیگ برتر گفت: "نه پسر، نه! هرگز تصور نمی‌کردم روزی در لیگ برتر بازی کنم. با تمام احترام، لیگی بود که دوست نداشتم. چون فکر می‌کردم توپ‌های هوایی زیاد است، و مدام باید برای دفع توپ بپرم.

1974992

من هرگز واقعاً آن را دوست نداشتم، اگرچه با آب و هوا می‌سازم و تطبیق پذیری بالایی با این شرایط دارم. فکر می‌کنم یکی از کسانی که باعث شد نظرم تغییر کند پپ گواردیولا باشد. چون تماشای فوتبال او زیباست. و از آن لحظه که به لیگ برتر آمد، علاقه مند شدم. بیشتر در خانه بازی‌ها را تماشا کردم. پیشنهاد چلسی برایم آمد و من از همان اول می‌دانستم می‌خواهم آن را قبول کنم."

سیلوا در آگوست 2020 به چلسی پیوست و قراردادی یک ساله با تیم غرب لندن امضا کرد. با این حال، پس از تحت تاثیر قرار دادن آبی‌ها تحت هدایت چندین مربی مختلف، سیلوا به عضوی حیاتی در تیم چلسی تبدیل شد و چندین بار قرارداد خود را تمدید کرد.

دیدگاه‌ها