کد خبر : 1992075 | 15 دی 1402 ساعت 05:53 | 58.4K بازدید | 9 دیدگاه

بابی فیرمینو جانشین میتروویچ می‌شود

گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن است که روبرتو فیرمینو، مهاجم الاهلی جده، نامزد بازگشت به لیگ برتر انگلیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی جاری است.

بابی فیرمینو جانشین میتروویچ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فیرمینو که تابستان گذشته در یک انتقال آزاد از لیورپول به الاهلی جده پیوسته بود، این فصل در این تیم دوران سختی را پشت سر می‌گذارد.

فیرمینو در حالی به بازیکن تعویضی فراس البریکان تبدیل شده که ستاره برزیلی به هت تریک در افتتاحیه لیگ عربستان بسنده کرد و در 16 بازی متوالی موفق به گلزنی نشد.

نام فیرمینو 32 ساله با جدایی دائمی یا قرضی از الاهلی در ژانویه امسال مرتبط است. گزارش‌ها فیرمینو را به دو تیم لیگ برتری، شفیلد یونایتد و ناتینگهام فارست به مربیگری نونو سانتو پرتغالی و همچنین توافق با الاتفاق به رهبری استیون جرارد مرتبط کردند.

1975004

شبکه تاک اسپورت اعلام کرد که فولام به باشگاه‌هایی پیوسته است که می‌خواهند از خدمات فیرمینو در زمستان امسال بهره مند شوند. این شبکه توضیح داد که فولام می‌خواهد فیرمینو را برای جایگزینی الکساندر میتروویچ، بهترین گلزن سابق این تیم که تابستان گذشته به الهلال نقل مکان کرد، در ترکیب خود قرار دهد.

برخلاف فیرمینو، میتروویچ فصل شگفت انگیزی را در لیگ عربستان با الهلال سپری می‌کند و تاکنون در 17 بازی در این رقابت‌ها 17 گل به ثمر رسانده است. فولام در لیگ برتر انگلیس از نبود او رنج می برد و با 24 امتیاز از 20 بازی در رده سیزدهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها