کد خبر : 1992078 | 15 دی 1402 ساعت 00:15 | 16.8K بازدید | 7 دیدگاه

انتقام ترزیچ از رویس با سانچو

عرصه بر ستاره اسطوره‌ای دورتموند تنگ شد!

انتقال جیدون سانچو به دورتموند باید به سرعت برق کامل شود!

عرصه بر ستاره اسطوره‌ای دورتموند تنگ شد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق اطلاعات نشریه آلمانی بیلد، جیدون سانچو، ستاره منچستر یونایتد، روز پنجشنبه در کمپ تمرینی دورتموند در ماربلا (اسپانیا) حضور خواهد داشت. او پس از رسیدن به آنجا تست پزشکی‌اش را انجام خواهد داد.

این مرد انگلیسی احتمالاً در بازی دوستانه شنبه مقابل باشگاه هلندی آلکمار حاضر نخواهد بود، اما قرار است روز یکشنبه برای اولین بار با این تیم تمرین کند.

بدین ترتیب سانچو در حال حاضر بسیار نزدیک به دورتموند است و این بدان معناست که شرایط برای مارکو رویس ۳۴ ساله دشوار خواهد شد.

1975017

بر اساس اطلاعات بیلد: ستاره تیم ملی انگلیس که تنها سه بار در لیگ برتر این فصل به میدان رفته است، نه‌تنها در پست وینگر بازی می‌کند بلکه توانایی بازی در پست هافبک هجومی را هم دارد، همان پست موردعلاقه مارکو رویس.

این به این معنی است که: با ورود سانچو، کاپیتان سابق اکنون با یک رقابت قوی مواجه شده است.

علاوه‌بر این، گزارش شده است که رویس یکی از کسانی بوده است به واتزکه، رئیس باشگاه، از ادین ترزیچ، سرمربی تیم شکایت کرده‌اند. پس از فاش شدن این موضوع، رویس در آخرین بازی سال گذشته (۱-۱ برابر ماینتس) تمام ۹۰ دقیقه را روی نیمکت بود.

1975018

درست است که ترزیچ و رویس هر دو ایجنت یکسانی به نام دیرک هبل دارند، اما از آن زمان تاکنون رابطه این دو نفر متشنج است.

وضعیت برای رویس تلخ‌تر است: پس از نیم‌فصل اول او امیدهای کمی برای شرکت در یورو ۲۰۲۴ در کشور خودش و همچنین تمدید قرارداد داشت.

هر دوی این موارد با ورود سانچو ممکن است به‌طور کامل به خطر بیفتند.

دیدگاه‌ها