کد خبر : 1992124 | 15 دی 1402 ساعت 12:28 | 32.5K بازدید | 31 دیدگاه

فرار ترابی از دست یک سپاهانی (عکس)

ستاره پرسپولیس نمایش فنی خوبی در تمرینات تیم ملی دارد.

فرار ترابی از دست یک سپاهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی یکی از سه ملی‌پوش پرسپولیس در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی است که عملکردش در جمع سرخ پوشان و دیدارهای ملی گذشته کاری کرده تا احتمال بازی برای او در جام ملت‌های آسیا نیز وجود داشته باشد و دیشب هم در تمرین تیم ایران با عبور از بازیکنان مقابل خود، آمادگی‌اش را نشان داد.

ستاره تکنیکی و سرعتی پرسپولیس که در زمان حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در 6 بازی به میدان رفته و مقابل قرقیزستان و آنگولا (2 بار) پاس گل داده و یک پنالتی هم برابر قرقیزها گرفته، پس از نمایش موثر در ترکیب پرسپولیس حالا به دنبال درخشش در جام ملت‌های آسیا است.

1975105

مهدی ترابی در فیفا دی گذشته و نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ حضور تعویضی داشت و پس از آن هم برابر ازبکستان از ابتدا به میدان رفت تا مشخص شود قلعه‌نویی نگاه ویژه‌ای به این ستاره دارد و او هم که چنین مسئله‌ای را به خوبی درک کرده، حالا در اردوی کیش با انگیزه کار می‌کند.

ترابی در تمرین شب گذشته تیم ملی ایران در یک صحنه با فرار سریع از سد آریا یوسفی، مدافع راست سپاهانی و تیم مقابل او خلق موقعیت کرد و دوباره در فاز هجومی خطرناک نشان داد.

دیدگاه‌ها