کد خبر : 1992147 | 15 دی 1402 ساعت 14:12 | 34.3K بازدید | 21 دیدگاه

قوانین عجیب پپ مرا از سیتی زده کرد!

گائل کلیشی، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا اگر بازیکنانش از حداکثر وزن مجاز دو کیلو چاق‌تر شوند، به آنها اجازه تمرین کردن نمی‌دهد.

قوانین عجیب پپ مرا از سیتی زده کرد!

به گزارش "ورزش سه" گائل کلیشی، فوتبالیست فرانسوی که از سال 2011 تا 2016 برای منچسترسیتی بازی کرد. او در اولین سال حضور گواردیولا در تیم به آبی‌های منچستر پیوست و حالا در برنامه "صدای مربیان" در مورد خواسته‌ها و وسواس‌های پپ گواردیولا در رختکن سیتیزن‌ها و توجه زیاد او به جزئیات حرف زده است: "اگر دو کیلو بیشتر از وزنی که او حداکثر وزن مجاز برای شما را در نظر گرفته بود چاق می‌شدی، او به تو اجازه تمرین کردن نمی‌داد. در فوتبال همیشه از مربیان می‌شنوید که می‌گویند: "اگر اضافه وزن دارید، جریمه می‌شوید و تمرین نمی‌کنید." اما در نهایت، اگر صحبت بازیکن مهمی باشد، این قانون نادیده گرفته می‌شود زیرا آنها به آن بازیکن نیاز دارند. گواردیولا اما بی خیال نمیشد. من بازیکنانی را سراغ دارم که گواردیولا تا دو هفته به آنها اجازه تمرین نداد تا وزن خود را پایین بیاوردند. خودم هم چند جلسه تمرین نکردم.

فوتبال خیلی تغییر کرده است. من سال 2003 به آرسنال رفتم و بعد 2011 به سیتی. فوتبال همان موقع هم با اوایل تجربه من فرق داشت. من در سال اول گواردیولا برای این تیم بازی کردم. او به من بازی می داد اما حالا که به آن زمان فکر میکنم، آن تجربه به دلیل سختگیری‌های گواردیولا برایم خوشایند نیست."

1975153

دیدگاه‌ها