کد خبر : 1992150 | 15 دی 1402 ساعت 14:31 | 36.8K بازدید | 20 دیدگاه

قیمت فضایی برای ستاره مدنظر چلسی، یونایتد و آرسنال

اورتون مبلغ قابل توجهی را برای فروش آمادو اونانا، ستاره این تیم، به مشتریان قدرتمند و بزرگش در نظر گرفته است.

قیمت فضایی برای ستاره مدنظر چلسی، یونایتد و آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شده و بسیاری از باشگاه‌ها در سراسر اروپا در فکر جذب بازیکنان ارزشمند برای تقویت فهرست‌شان در نیم فصل دوم و کسب نتایج دلخواه هستند. 

در این میان، رقابت بین باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس برای به خدمت گرفتن بازیکنانی که عملکرد درخشانی را در نیم فصل اول ارائه کردند بسیار جدی‌تر است و بازیکنانی هستند که نام‌شان در این پنجره به عنوان هدف اصلی بسیاری از باشگاه‌ها مطرح شده است. 

یکی از بازیکنان اونانا است که توانسته است در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به ستاره اورتون تبدیل شود و حالا چند باشگاه بزرگ لیگ برتری شامل چلسی، منچستریونایتد و آرسنال شرایط او را زیر دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در همین پنجره زمستانی به خدمت بگیرند. 

1975165

اما تیم تاک خبر داده که اورتون حاضر نیست این ستاره بلژیکی را با مبلغی کمتر از 85 میلیون یورو به فروش برساند و شاید این مبلغ تا 105 میلیون یورو هم در چند هفته پیش رو افزایش پیدا کند. 

این در حالی است که آنها برای خرید این بازیکن از لیل در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2022 تنها 45 میلیون یورو هزینه کرده بودند و حالا به دنبال این هستند که سود قابل توجهی را از فروش او به دست آورند. 

پیش‌بینی می‌شود که مطرح کردن این مبلغ به معنای کنار کشیدن آرسنال از رقابت جذب این بازیکن باشد چون مدیران این باشگاه تصمیمی برای پرداخت چنین هزینه‌ای در پنجره زمستانی ندارند. 

دیدگاه‌ها