کد خبر : 1992184 | 15 دی 1402 ساعت 17:00 | 35.6K بازدید | 61 دیدگاه

میهمانی رقبای اصلی در نیم فصل دوم

ژاوی با این جهنم واقعی چه می‌کند!

ژاوی دیشب بعد از برد لحظه آخرین برابر لاس پالماس گفت باید به بارسا احترام گذاشت و اینکه همچنان شانس قهرمانی دارند، ولی برنامه این تیم در نیم فصل دوم دشوار است.

ژاوی با این جهنم واقعی چه می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب سختی را برابر لاس پالماس پشت سر گذاشت و در نهایت به لطف پنالتی دقایق پایانی ایلکای گوندوگان 1-2 پیروز شد و فاصله با رئال و خیرونا را به هفت امتیاز برگرداند.

1975203

در پایان بازی وقتی یکی از خبرنگاران از سبک بازی بارسا انتقاد کرد، ژاوی ناراحت شد و گفت او همیشه سوالاتی انحرافی و منفی مطرح می‌کند، در حالی که قهرمان فصل گذشته لالیگا شایسته احترام بیشتری است، اما ژاوی خودش هم می داند که در نیم فصل دوم کار دشواری پیش رو دارد و اگر شرایط تیمش را بهتر نکند، بعید است شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

بارسا در نیم فصل دوم باید به زمین اصلی‌ترین رقبای خود برود. بارسا در هفته 27 میهمان بیلبائو است. در هفته 29 باید به زمین اتلتیکو برود، در هفته 32 بارسا میهمان رئال است و در هفته 34 نیز ژاوی و تیمش باید به زمین تیم شگفتی‌ساز خیرونا بروند.

بارسا در نیم فصل اول توانست بیلبائو و اتلتیکو را در مونتجوئیک ببرد اما به رئال و خیرونا باخت. باید دید دستاورد تیم ژاوی در این چهار ورزشگاه جهنمی چه خواهد بود. نتایجی که کلید قهرمانی هستند.

دیدگاه‌ها