کد خبر : 1992187 | 15 دی 1402 ساعت 16:50 | 23.2K بازدید | 20 دیدگاه

پوچتینو به حریفان هشدار داد: ما قهرمان می‌شویم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم برای کسب عنوان قهرمانی قدم در رقابت‌های جام حذفی می‌گذارد.

پوچتینو به حریفان هشدار داد: ما قهرمان می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در چهارچوب مسابقات دور سوم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس شنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی پرستون قرار خواهد گرفت. 

بازیکنان این تیم امیدوار هستند که با کسب پیروزی در این بازی راهی مرحله بعدی شوند و خودشان را به خوبی آماده کردند تا برابر این حریف نه چندان قدرتمند غافلگیر نشوند و اتفاق غیرعادی و پیش‌بینی نشده‌ای مانع از ادامه روند خوب در چند بازی اخیرشان نشود. 

پوچتینو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. 

وضعیت مصدومان تیم: چیلول و کارنی در بازی فردا حضور نخواهند داشت. شرایط را برای بازی بعدی مقابل میدلزبرو یا فولام ارزیابی خواهیم کرد. آنها شرایط خوبی دارند و ما از پیشرفت‌شان راضی هستیم. لاویا پس از مصدومیت در حال ریکاوری است. نمی‌دانیم چه زمانی باز خواهد گشت. 

مذاکره با مدیران و مالکان چلسی: ما هر روز این جلسات را داریم و شرایط تیم را ارزیابی می‌کنیم. بعضی از بازیکنان از انتقال‌های قرضی برگشته‌اند و ما باید تصمیماتی بگیریم. فکر می‌کنم از تیمی که داریم راضی هستم. تمرکز ما روی تلاش برای ریکاوری بازیکنان است. شرایط را ارزیابی خواهیم کرد تا ببینیم که آیا می‌توانیم کاری کنیم یا خیر. هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم.

1972964

احتمال جدایی کانر گلگر: باید درباره مسائل بسیاری صحبت کنیم اما مشخص است که کانر هنوز 1.5 سال دیگر با ما قرارداد دارد و مانند همه بازیکنان در هر باشگاهی در این بازه زمانی صحبت‌هایی مطرح می‌شود. هیچ چیزی برای گفتن و اعلام کردن وجود ندارد. باشگاه از او راضی است و او هم از حضور در این تیم خوشحال است. نمی‌توانم ادامه حضور او تا فردا را هم تضمین کنم چون اتفاقات متفاوتی ممکن است رخ دهد. تنها بازیکن یا باشگاه توانایی این کار را دارند. آنها هستند که باید تصمیم نهایی را بگیرند.

استفاده از جام حذفی برای قرار گرفتن در مسیر درست: این فرصت خوبی است. رقابت‌های مختلف گاهی فرصتی را در اختیار بازیکنان می‌گذارند تا ببینند که عملکردشان چطور است. این موضوع برای ما بسیار مهم است که تجربه کافی را در اختیار تیم و بازیکنان قرار دهیم. این بزای مهمی برای ماست. از زمانبندی آن خوشحال هستیم. ما چلسی هستیم و انتظارمان این است که پیروز شویم. 

قهرمانی در جام حذفی با توجه به سابقه خوب: البته. جام اتحادیه و جام حذفی رقابتی است که باید برای صعود در آن تلاش کنیم. باید قدم به قدم پیش برویم. قدم اول فردا است. این رقابتی مهم برای ماست چون در رقابت‌های اروپایی حضور نداریم و در لیگ برتر باید بسیار پیشرفت کنیم تا فصل بعد در اروپا باشیم. این مسابقات برای ما مهم است چون از اول در سه رقابت حضور داشتیم و هنوز هم در هر سه رقابت هستیم. 

حضور استرلینگ در یورو: آیا شما مطمئن هستید که استرلینگ قرار است فردا بازی کند؟ شما فقط حدس زدید. این بازی مهمی برای چلسی است و باید ببینیم که آیا او در زمین حضور خواهد داشت یا خیر. من می‌دانم اما شما نمی‌دانید. 

احتمال استفاده از بازیکنان جدید: تغییرات زیادی نخواهیم داشت. طبیعی است که بازیکنان گاهی در ترکیب اصلی حضور نداشته باشند اما ما باید مشکلات را پیش‌بینی کنیم. این بازی برای ما مثل بازی در لیگ برتر است. احترام بسیاری برای پرستون قائل هستیم و فردا همه چیز را خواهید دید. 

اهمیت کسب سه پیروزی متوالی: ما ذاتا پیروز هستیم و به دنبال کسب پیروزی. باید بیشتر و بیشتر و بیشتر تلاش کنیم. صعود به مرحله بعدی برای ما بسیار مهم است اما پیش از آن باید خوب رقابت کنیم و تیم بهتری باشیم. 

دیدگاه‌ها