کد خبر : 1992192 | 15 دی 1402 ساعت 17:27 | 36.4K بازدید | 30 دیدگاه

شاید هم اتفاقی نیفتد، ولی کسی چه می‌داند؟

گواردیولا تایید کرد: یک خرید زمستانی در سیتی

پپ گواردیولا تایید کرد که ممکن است در پنجره انتقالات زمستانی یک خرید جدید داشته باشند، هرچند احتمالش را بالا نمی‌داند.

گواردیولا تایید کرد: یک خرید زمستانی در سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یکشنبه در جام حذفی فوتبال انگلیس میزبان هادرسفیلد خواهد بود. دیداری که فرصتی خوبی است تا پپ گواردیولا به بازیکنان ذخیره‌اش میدان بدهد. این روزها بسیاری منتظر بازگشت کوین دی‌بروینه به ترکیب سیتی هستند، ولی پپ گفت که باید در مورد ستاره بلژیکی صبور باشند.

1973524

مربی اسپانیایی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «باید در مورد کوین دی بروینه صبور باشیم و من او را به تدریج وارد ترکیب خواهم کرد. مصدومیت ارلینگ هالند از ناحیه استخوان بود، پس باید بیشتر مراقب باشیم. او دو سه جلسه تمرینی را بدون مشکل تمام کرده و بعد از آن احساس خوبی داشته است. نمی‌دانم چه زمانی برمی‌گردد، ولی برای یکشنبه یا بازی با نیوکسل امیدوارم کوین و ارلینگ آماده باشند.»

پپ ادامه داد: «دوکو نیز شرایط خوبی دارد و با ما تمرین کرده است. جان استونز در حال بهتر شدن است، اما با تیم هنوز تمرین نمی‌کند. کالوین فیلیپس بیمار شده و در پنج یا شش روز گذشته تمرین نکرده است. برناردو سیلوا، متئوس نونس و اسکات کارسون نیز همان مریضی فیلیپس را دارند.»

پپ گواردیولا در مورد انتقالات زمستانی گفت: «من در مورد پنجره نقل و انتقالات اینجا صحبت نمی‌کنم. فکر نمی‌کنم الان در پنجره نقل و انتقالات اتفاقی بیفتد، شاید هم یک مورد داشته باشیم اما کسی چه می‌داند؟»

تاثیر فلسفه پپ روی دیگر مربیان: «من برای تماشای بازی لیگ‌های دیگر وقت ندارم. برای من ناراحت کننده است که در مورد تأثیرم بر فوتبال لیگ‌های دیگر صحبت می‌شود.»

پپ گواردیولا بار دیگر با سوالی در مورد دی‌بروینه روبرو شد و گفت: «وقتی کوین برگردد، امیدوارم بتواند مانند هشت سال گذشته بازی کند، اما می‌دانم که ممکن است پس از مصدومیت کمی محتاط عمل کند و باید به او فرصت بدهیم.»

دلیل غیبت رودری: «ما به رودری و خانواده‌اش در پی درگذشت مادربزرگش تسلیت می‌گوییم. رودری پس از درگذشت مادربزرگش امروز و فردا در مادرید خواهد بود. امیدوارم او برای بازی بازگردد، اما خانواده مهمترین چیز است.»

دیدگاه‌ها