کد خبر : 1992194 | 15 دی 1402 ساعت 18:15 | 73K بازدید | 49 دیدگاه

پایان کار رافینیا؟

صبر بارسا تمام شد: ستاره برزیلی در فهرست فروش

رافینیا 5 ماه دیگر فرصت دارد توانایی‌هایش را اثبات کند و در غیر این صورت وارد فهرست فروش تابستانی بارسا خواهد شد.

صبر بارسا تمام شد: ستاره برزیلی در فهرست فروش

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسا امیدوار بود که امسال سال رافینیا باشد؛ اما این بازیکن برزیلی با وجود اینکه همچنان بازیکن ثابت بی‌چون و چرای ژاوی است، نتوانسته تفاوتی در بازی بارسا ایجاد کند. صبر مدیران باشگاه در مورد ستاره برزیلی رو به اتمام است و از او می‌خواهند که یک قدم به جلو بردارد. در غیر این صورت، باشگاه می‌تواند تابستان آینده او را وارد بازار کند تا سرمایه‌گذاری انجام‌شده روی وی را بازیابی کند. دستمزد بالای رافینیا نیز معضلی دیگر است.

1975225

رافینیا فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و بارسا این را می‌داند. وقتی دمبله به پی اس جی رفت، تصور می‌شد رافینیا از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند؛ اما اینچنین نشده است. باشگاه در تابستان پیشنهاداتی برای او دریافت کرد؛ اما دکو (مدیر ورزشی)، با توجه به عدم امکان خرید جانشینی مناسب، با فروش او مخالفت کرد. 

دکو معتقد بود که رافینیا پس از اولین سال که سال سازگاری بود، در بارسا متحول خواهد شد؛ اما در حال حاضر این اتفاق نیفتاده است و نگرانی‌ها به قوت خود باقی است. 18 بازی و تنها سه گل و هفت پاس‌گل برای رافینیا که امیدوارکننده نیست. آیا او ورق را در نیم‌فصل دوم برمی‌گرداند؟

دیدگاه‌ها