کد خبر : 1992199 | 15 دی 1402 ساعت 18:30 | 40.8K بازدید | 41 دیدگاه

تصمیم قطعی تا 14 فوریه

امباپه از رئال و پی‌اس‌جی زمان خواست

کیلیان امباپه تا قبل از بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر سوسیداد تصمیم نهایی خود در مورد تمدید یا جدایی را خواهد گرفت.

امباپه از رئال و پی‌اس‌جی زمان خواست

به گزارش "ورزش سه"، از دوشنبه پیش کیلیان امباپه آزاد است تا با تمام باشگاه‌های علاقه‌مند وارد مذاکره رسمی شود، زیرا قرارداد او با پاری سن ژرمن در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد. از اول ژانویه، حتی او می‌تواند با تیم مدنظرش قرارداد امضا کند و جدایی‌اش در پایان فصل قطعی شود.

داستان سال گذشته قرار نیست تکرار شود و هم باشگاه، هم این بازیکن و هم اطرافیانش تمایل خود را برای اجتناب از موقعیتی مشابه آنچه در ابتدای سال 2022 رخ داد ابراز کرده‌اند. مقطعی که هر روز شایعه‌ای جدید در مورد انتقالش امباپه به رئال منتشر شد.

1974572

امباپه دو روز پیش گفت هنوز هیچ تصمیمی نگرفته در حالی که رئال فقط تا پایان ژانویه برای او صبر خواهد کرد. 

اکیپ امروز در این رابطه نوشت که امباپه به اطرافیانش گفته است که نه تا پایان ژانویه ولی تا قبل از بازی رفت برابر سوسیداد در 14 فوریه (25 بهمن) تصمیم خودش در مورد جدایی یا تمدید را خواهد گرفت و قطعا ماجرای دو سال پیش تکرار نخواهد شد. او در مصاحبه اخیر خود گفت که دو سال پیش تا ماه می نمی‌دانست باید تمدید کند یا به رئال برود. حال باید دید رئال تا فوریه منتظر او خواهد ماند یا خیر.

دیدگاه‌ها