کد خبر : 1992217 | 15 دی 1402 ساعت 19:54 | 39.8K بازدید | 61 دیدگاه

با شروع نیمه دوم دیدار برابر بورکینافاسو؛

امیر قلعه‌نویی 11 بازیکن را همزمان عوض کرد

در فاصله 5 روز مانده تا آغاز جام ملت‌ها امیر قلعه‌نویی در دیدار تدارکاتی برابر بورکینافاسو در حال استفاده از تمامی نفراتش است.

امیر قلعه‌نویی 11 بازیکن را همزمان عوض کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی مصاف با بورکینافاسو که آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی پیش از ترک ایران به شمار می‌رود را با نفرات زیر آغاز کرد: 
علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در پایان 45 دقیقه اول با تساوی یک بر یک به کارشان خاتمه دادند. ابتدا محمد کوناته برای بورکینافاسو گل زد و سپس مهدی طارمی حساب کار را برابر کرد.
اما نکته جالب توجه این بود که امیر قلعه‌نویی با شروع نیمه دوم تمامی 11 بازیکن اصلی خود را تعویض کرد، تا با نفراتی کاملا متفاوت ایده‌های تاکتیکی‌اش را مورد آزمایش قرار بدهد.
ترکیب تیم ملی در نیمه دوم: 
پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده، سامان فلاح، احسان حاج‌صفی، آریا یوسفی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، روزبه چشمی، مهدی قایدی، رضا اسدی و کریم انصاری‌فر 11 بازیکنی بودند که در نیمه دوم بازی را آغاز کردند.
در نیمه دوم تیم ملی توانست با ضربه امید ابراهیمی به گل برسد و نکته قابل توجه دیگر استفاده از مهدی ترابی به جای مهدی قایدی بود که در دقیقه 75 وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها