کد خبر : 1992235 | 15 دی 1402 ساعت 21:41 | 35.4K بازدید | 40 دیدگاه

هزینه سنگین روی دست فدراسیون برای آسیا

رئیس فدراسیون فوتبال از هزینه 200 میلیونی برای هر خبرنگار در راستای پوشش جام ملت‌ها خبر داد.

هزینه سنگین روی دست فدراسیون برای آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در حاشیه مسابقه دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل بورکینافاسو پیرامون پشتیبانی مسؤولان از تیم ابراز کرد: وزارت ورزش کمک خود را به ما داشته ولی توقع ما از وزارت و دولت خیلی بیشتر است. تیم ملی برای این کشور است ولی پول‌های ما بلوکه شده و تحریم است و به ما نمی‌دهند. اگر پول را به ما می‌دادند، نیازی به کمک دولت هم نداشتیم و کمک بخش‌هایی مثل منطقه آزاد به ما کفایت می‌کرد.

او ادامه داد: اینکه پول‌های ما بلوکه شده، مشکل داریم تا بتوانیم همه نیازمندی بازیکنان را تامین کنیم و امیدوارم این اتفاق به زودی و طی روزهای آینده بیفتد تا اعزام خبرنگاران به جام ملت‌های آسیا اتفاق افتاد. ما 60 خبرنگار به قطر می‌بریم، ولی یک نفر باید بگوید که پول هتل، پرواز و... برای اصحاب رسانه را از کجا می‌آورید چون خرج هر نفر، 200 میلیون تومان است.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: هیئت‌های فوتبال را به طور محدود به قطر خواهیم برد و اصلا شاید نبریم و همین کار را در سایر بخش‌ها خواهیم کرد، اما آوردن مجموعه لیدرها که واقعا کمک ما هستند، لازم است.

تاج یادآور شد: امروز هم دیدید لیدرها در ورزشگاه اتفاق خوبی را رقم زدند و توانستند همه را منسجم کنند و می‌خواهیم در قطر نیز چنین کاری داشته باشیم. امیدواریم تیم ملی مورد حمایت دولت قرار بگیرد تا تمام این کارها را به نحو احسن انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها