کد خبر : 1992242 | 15 دی 1402 ساعت 22:27 | 24.6K بازدید | 4 دیدگاه

پیش‌بینی کاپیتان افسانه‌ای اینتر درباره جواهر بوکاجونیورز

والنتین بارکو، پدیده آرژانتینی، مورد توجه خاویر زانتی، اسطوره اینترمیلان، قرار گرفته و معتقد است این بازیکن می‌تواند در اروپا آینده درخشانی داشته باشد.

پیش‌بینی کاپیتان افسانه‌ای اینتر درباره جواهر بوکاجونیورز

به گزارش "ورزش سه"، بوکاجونیورز باشگاهی است که همیشه بازیکنان بزرگی به فوتبال معرفی کرده است. فرناندو گاگو، کارلوس توز، نیکلاس بوردیسو... فوتبالیست‌های زیادی هستند که از این باشگاه به فوتبال اروپا راه پیدا کرده‌اند و اکنون استعداد جدیدی دارند که مورد توجه خاویر زانتی قرار گرفته است.

اسطوره باشگاه اینترمیلان به رسانه آرژانتینی TyC Sports آرژانتین گفت: «من بازی او را در چند مسابقه دیده‌ام. او بازیکنی باهوش است و استعدادهای بسیار خوبی دارد. بازی در بوکاجونیورز آسان نیست و او نشان داد که آماده است. او یکی از بازیکنان خوبی است که آینده بسیار خوبی در اروپا خواهد داشت.»

زانتی در مورد والنتین بارکو صحبت می‌کند، بازیکنی که یک مهره اصلی برای خورخه آلمیرون در ترکیب بوکا بوده و می‌تواند در این بازار زمستانی به قاره سبز برود.

1975304

به گزارش همین شبکه آرژانتینی، این بازیکن به‌شدت مورد توجه باشگاه برایتون انگلیس قرار دارد. این وینگر چپ در این فصل 35 بازی برای بوکاجونیورز انجام داده است. او یک گل زده و 4 پاس گل داده است. او هم به عنوان مدافع و هم هافبک در سمت چپ بازی می‌کند.

بر اساس اعلام ترانسفرمارکت، ارزش او از ابتدای سپتامبر تا کنون با 433 درصد افزایش به 13 میلیون یورو رسیده است. این پدیده جوان اکنون منتظر دعوت به اردوی تیم ملی زیر 23 ساله‌های آرژانتین است. او به‌دنبال حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس است که مرحله مقدماتی آن از 20 ژانویه تا 11 فوریه برگزار می‌شود؛ تورنمنتی که می‌تواند برای شناخته‌شدن او در فوتبال اروپا و جهان بسیار تأثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها