کد خبر : 1992246 | 15 دی 1402 ساعت 22:41 | 48.8K بازدید | 15 دیدگاه

جنجال در لیگ برتر فوتسال؛

درگیری شدید بازیکنان با هواداران در بندرعباس! (عکس)

بازیکنان و مربیان تیم کراپ الوند در جریان دیدار با تیم پالایش نفت بندرعباس، درگیری عجیبی را با هواداران تیم میزبان داشتند که صحنه‌‌های آن توسط عکاس ورزش سه شکار شد.

درگیری شدید بازیکنان با هواداران در بندرعباس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم کراپ الوند موفق شد پس از پنج هفته ناکامی و شکست‌های پیاپی در دیداری حیاتی و حساس برابر میزبان خود پالایش نفت بندرعباس با نتیجه ۳ بر دو به پیروزی دست پیدا کند تا شرایطش در جدول لیگ برتر را سامان ببخشد. شاگردان علی افضل در حالی به این سه امتیاز مهم چنگ زدند که جدالی جالب را هم بیرون از زمین مسابقه و با تماشاگران تیم میزبان بر روی سکوها داشتند که از لنز دوربین عکاس ورزش سه پنهان نماند.

این پیروزی بزرگ به معنای فاصله گرفتن تیم کراپ از منطقه قرمز جدول بود. تیمی که از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رفت، در این فصل شرایط خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و در چند بازی اخیر، با شکست مواجه شده است.

با این حال، اتفاق عجیبی که در جریان این دیدار رخ داد، درگیری بازیکنان تیم کراپ با هواداران تیم جنوبی بود که مشخص نیست دلیل اصلی این غوغا در جایگاه طرفداران چه بوده است. اگرچه شروع این جنجال پس از اعلام نقطه پنالتی دوم به سود تیم پالایش نفت بود که همین اتفاق باعث گردید تا یکی از اعضای کادرفنی تیم کراپ با عصبانیت وارد زمین شود و به تصمیم داور اعتراض داشته باشد.

طرفداران تیم پالایش نفت بندرعباس از این وقفه‌ ایجاد شده به شدت معترض بودند و از سوی دیگر دومین شکست متوالی خانگی آن‌ها در حال رقم خوردن بود که همین موضوع جرقه درگیری‌ها را روشن کرد.

جایگاه پشت نیمکت تیم کراپ به هواداران خانم اختصاص داشت و سه ردیف اول سکوها طبق قوانین خالی مانده بود. اما پس از اخراج کادرفنی کراپ، گویا جروبحثی بین نیمکت‌نشیان تیم مهمان و طرفداران اتفاق افتاد که باعث شد تعدادی از بازیکنان کراپ با هجوم لیدرهای حریف وارد جایگاه شوند و درگیری بزرگی بین آن‌ها رخ بدهد.

در نهایت نگهبانان و نیروهای امنیتی حاضر در سالن توانستند این شرایط را مدیریت کنند و بازی دوباره به جریان افتاده شود. اما نکته جالب، پایان آشوب‌ها بود. امیرحسین دهقانی، یکی گلزنان تیم پالایش پشت نقطه پنالتی ایستاد و به شکل عجیبی فرصت خود را از دست داد و ضربه‌اش را به بیرون کوباند، تا کراپی‌ها، درگیری‌های ایجاد شده را به فال نیک بگیرند.

*فریم به فریم از درگیری‌‌های بازیکنان تیم کراپ الوند با طرفداران تیم پالایش نفت بندرعباس

عکس: محمدحسین موسایی

1975315
1975311
1975307
1975313
1975312
1975310
1975309
1975308

دیدگاه‌ها