کد خبر : 1992317 | 16 دی 1402 ساعت 11:32 | 15.7K بازدید | 7 دیدگاه

عصبانیت پوستکوگلو: حق ندارید به من توهین کنید

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از سؤالات مطرح‌شده درباره اریک دایر ناراحت و عصبانی شد.

عصبانیت پوستکوگلو: حق ندارید به من توهین کنید

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و آلمانی روز گذشته از توافق شفاهی مدیران بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن اریک دایر خبر داده بودند. 

توماس توخل علاقه زیادی به این بازیکن دارد و شخصا از مدیران بایرن خواهان جذبش شده و او هم آماده است تا راهی مونیخ شود و یک بار دیگر با هری کین که روزهای خوبی را در تاتنهام در کنار هم سپری کرده بودند به میدان برود.

پوستکوگلو پس از پیروزی شب گذشته برابر برنلی در دور سوم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس با سوالات بسیاری درباره این انتقال روبرو شد و همین موضوع باعث شد عصبانی شود.

1975169

او درباره دلیل غیبت دایر گفت که به دلیل احساس دردی که داشته در این بازی به میدان نرفته اما تاکید خبرنگاران روی ارتباط غیبت او با پیوستنش به بایرن مونیخ باعث شد که سرمربی تاتنهام اضافه کند: «این دو موضوع متفاوت است اما شما حق توهین به من و زیر سوال بردن صداقتم را ندارید. 

من می‌توانم سیستم فیلمبرداری تمرینات تاتنهام را در اختیار شما قرار دهم تا آن را ببینید یا خودتان از دایر سوال کنید. غیبت او به هیچ موضوع دیگری جز احساس درد و مصدومیتش ربط نداشت.»

پوستکوگلو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با وجود مصدومیت بن دیویس، آنها می‌توانند دایر را هم از دست بدهند گفت: «بله.»

دیدگاه‌ها