کد خبر : 1992339 | 16 دی 1402 ساعت 12:46 | 23.8K بازدید | 7 دیدگاه

حسن‌زاده چه زمانی را برای چیپ انتخاب کرد

زیباترین گل هفته: شبیه یک اثر هنری نفیس!

بازی مس سونگون-سفیرگفتمان 12 گل داشت که یکی از آنها زیباتر از همه بود و باید آن را زیباترین گل هفته نامید.

زیباترین گل هفته: شبیه یک اثر هنری نفیس!

به گزارش "ورزش سه"، در جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته هجدهم تیم‌های سفیرگفتمان و مس سونگون به تساوی 6-6 رضایت دادند؛ این دیدار در سالن فاطمه زهرای شهر ری برگزار شد و تا آخرین ثانیه‌ها نمی‌شد نتیجه آن را پیش‌بینی کرد. شاید اگر شاگردان اسماعیل تقی‌پور کمی خوش‌شانس بودند، می‌توانستند با سوپرگل علی‌اصغر حسن‌زاده هر 3 امتیاز را مال خود کنند.

در فاصله کمتر از 2 دقیقه به پایان بازی و در حالی که نتیجه 5-5 مساوی بود، ستاره ملی پوش مس سونگون، در سمت چپ صاحب توپ شد و بدون تعلل با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه حریف را هدف گرفت؛ توپ روی این ضربه قوس بسیار زیبای گرفت و بعد از عبور از دروازه‌بان و مدافع حریف که روی خط دروازه حضور داشت، به گل ششم تیم مهمان تبدیل شد.

حسن‌زاده در شرایطی تصمیم به زدن این ضربه چیپ از زاویه بسته گرفت که فشار بی‌امان هواداران حریف حسابی روی اعصاب بازیکنان مس بود؛ او اما با آرامش خاصی این گل را به ثمر رساند تا مس مثل فصل گذشته با یک سوپر گل خانه سفیر گفتمان را ترک کند. بلال اسمعیلی هم فصل گذشته با یک ضربه آکروباتیک استثنایی دروازه سفیر را با پیراهن مس باز کرده بود.

تنها چند ثانیه بعد از گل زیبای علی‌اصغر حسن‌زاده دروازه مس سونگون برای ششمین بار باز شد تا بازی با نتیجه 6-6 به پایان برسد. با این وجود و بعد از مرور همه گل‌های این هفته، باید عنوان زیباترین گل هفته را به این گل بدهیم؛ گلی که شاید کاندیدای بهترین گل فصل هم باشد.

1975446
1975447

دیدگاه‌ها