کد خبر : 1992342 | 16 دی 1402 ساعت 12:40 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: اسطوره ایتالیایی سرمربی اینیستا شد

والتر زنگا، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا، به عنوان سرمربی جدید الامارات انتخاب شد.

رسمی: اسطوره ایتالیایی سرمربی اینیستا شد

به گزارش "ورزش سه"، زنگا پس از پایان حضورش در مستطیل سبز خیلی زود وارد عرصه مربیگری شد و تا به حال تجربه هدایت تیم‌های بسیار متفاوتی را داشته است. 

او پیش از این روی نیمکت بررا، اف سی نشنال، استوا بخارست، ستاره سرخ بلگراد، گازیانتپ اسپور، دینامو، کاتانیا، پالرمو، النصر، سمپدوریا و وولوز نشسته است تا نشان دهد که آماده است تا برای کسب تجربه و حضور در دنیای مربیگری راهی کشورهای بسیاری شود.

باشگاه الامارات روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که زنگا را با قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرده و او از این پس هدایت این تیم را که آندرس اینیستا را هم در ترکیبش دارد برعهده خواهد داشت. 

1074803

او آخرین بار هدایت کالیاری را برعهده گرفته بود و پس از سال 2020 دیگر روی نیمکت هیچ تیمی ننشست و حالا پس از نزدیک به چهار سال بار دیگر به دنیای مربیگری برگشته است. 

زنگا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه الامارات اظهار داشت: «من قول می‌دهم که تمام توانم را به کار بگیرم و از همه انرژی‌ و تجربه‌ام استفاده کنم تا به رشد و پیشرفت این باشگاه کمک کنم. من پس از تماشای چند بازی با بازیکنان دیدار خواهم کرد. امیدوارم که بتوانم روحیه تیمی را بین آنها جاری کنم و نیاز به حمایت هواداران هم دارم.»

دیدگاه‌ها