کد خبر : 1992345 | 16 دی 1402 ساعت 13:09 | 5.7K بازدید | 14 دیدگاه

چشمی: منتظر اولین بازی در جام ملت‌ها هستیم

هافبک تیم ملی ایران امیدوار است در جام ملت‌های آسیا نمایش خوبی داشته باشند.

چشمی: منتظر اولین بازی در جام ملت‌ها هستیم

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ایران در جزیره کیش، در خصوص دیدار روز گذشته مقابل بورکینافاسو عنوان کرد: از اصحاب رسانه بخاطر حضورشان در کیش و حمایت از تیم ملی تشکر می‌کنم. بازی خوبی از نظر فیزیکی و تاکتیکی انجام دادیم و آنها نمایش خوبی داشتند. کادر فنی یک سری اهداف داشت تا در زمین پیاده شود و در نهایت هم نتیجه خوبی رقم خورد و مباحث تاکتیکی تقریبا انجام شد.

ویدئو: 321370

او درباره شرایط روحی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا ابراز کرد: نزدیک مسابقات هستیم. از روز اول که کارمان را با تیم ملی شروع کردیم، همه تمرکزمان این بود که نتیجه خوبی بگیریم. در آستانه بازی‌ها همدل هستیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

هافبک ملی پوش استقلال یادآور شد: مطمئنا کار سختی در جام ملت‌های آسیا داریم. دیگر تیم‌ها نیز با آمادگی می‌آیند و حریفان بزرگی خواهیم داشت ولی همه بچه‌های تیم ملی و کادر فنی همدل شدند و از مردم عزیز هم می‌خواهم حمایت و دعا کنند تا نتیجه بگیریم.

چشمی در مورد شرایط اردوی تیم ملی در کیش اظهار کرد: از مسئولانی که اردوی کیش را در نظر گرفتند، تشکر می‌کنیم. هوا و زمین شرایط خوبی دارد و همه چیز آماده است تا بازی اول را به خوبی شروع کنیم. تمام بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاق و نتیجه رقم بخورد.

او یادآور شد: از مردم ممنون هستیم که همیشه ما را دعا و حمایت کردند و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه بگیریم. دیروز هم واقعا استقبال خوبی از سوی تماشاگران در دیدار با بورکینافاسو شد و از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم با نتیجه خوب در جام ملت‌ها، این محبت را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها